Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@22:46:52 GMT

افزایش شهریه مدارس غیردولتی پس از حضوری شدن کلاس‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۶۷۱۰

افزایش شهریه مدارس غیردولتی پس از حضوری شدن کلاس‌ها

احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی درباره لزوم آموزش حضوری مدارس غیردولتی و مراکز آموزشی اظهار کرد: مراکز آموزشی از جمله کلاس های  تقویتی و کنکور، آموزشگاه های زبان موظف شدند که از ۱۴ فروردین ماه آموزش حضوری را دنبال کنند.

وی ادامه داد: در جلسات متعدد تاکید شده است که آموزشگاه‌ها در استان‌های کشور به حضور حداکثری دانش آموزان توجه کنند و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز برای برگزاری کلاس‌های حضوری صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی همچنین درباره افزایش شهریه مراکز آموزشی غیردولتی توضیح داد: شهریه مراکز غیردولتی ابتدای هرسال مشخص می‌شود، بنابراین درحال انجام هماهنگی‌های لازم برای افزایش شهریه سالانه هستیم.

محمودزاده ادامه داد: قرار است امسال افزایش شهریه به صورت یک درصد کلی برای همه آموزشگاه‌ها عنوان نشود بلکه با روسای آموزشگاه‌ها به این توافق رسیدیم که افزایش شهریه براساس یک الگو و به صورت متفاوت براساس کیفیت تدریس و تجهیزات هر آموزشگاه اعلام شود.

وی با بیان اینکه بخشنامه این الگوی شهریه به استان‌های کشور ابلاغ شده است، عنوان کرد: الگوی شهریه برای هر مرکز متناسب با فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، تعداد دانش‌آموزان، امکانات و تجهیزات و فضای حاکم نیروی انسانی شهریه در نظر گرفته می‌شود.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی یادآور شد: براساس شاخص‌های اعلام شده برای آموزشگاه یک نسخه مشخص می‌دهیم و مانند سال‌های گذشته براساس یک درصد مشخص افزایش قیمت وجود ندارد.

محمودزاده افزود: با افزودن یک درصد شهریه به صورت یکسان برای همه مراکز وموسسات آموزشی کیفیت کار به درستی سنجیده نمی‌شود اما با درنظر گرفتن الگوی شهریه کیفیت بخشی تقویت می شود.

وی با تاکید بر اینکه الگوی شهریه به کارکردهای مراکز آموزشی گره خورده است، گفت: مراکز باید وضعیت خود را براساس الگوهای میزان شهریه اعلام کنند، سپس این اعلام در شورای نظارات بر منطقه استان مصوب شود تا در نهایت پس از تصویب در اعلانات مدارس و مراکز به اطلاع اولیا و دانش آموزان برسد.

بیشتر بخوانید: دانش آموزان یک ماه بیشتر به مدرسه می‌روند؟ اعلام زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها

47231

کد خبر 1619628

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدرسه دانش آموز شهریه مدارس مراکز غیردولتی مدارس و مراکز مراکز آموزشی افزایش شهریه دانش آموزان الگوی شهریه آموزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر

باوقار مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ساختمان فرسوده آموزشگاه سعدی بندر خمیر بعد از امتحانات خرداد ماه تخریب و ساختمان جدید این مجموعه با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی ساخته می‌شود.

وی افزود: این آموزشگاه با ۲۲۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بصورت ۶ کلاسه ساخته می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: با ساخت ساختمان جدید این آموزشگاه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نهضت «نذر مدرسه سازی» در اردبیل راه اندازی می شود
  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • حمایت از معلمان مدارس غیردولتی در قانون جدید این مدارس، مد نظر است
  • هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید ۴۰ درصد شهریه می‌شود
  • ثبت‌نام حضوری و الکترونیک کلاس اولی‌ها از امروز
  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟