Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١:٢٩ بامداد روز جاری یک مورد حادثه تصادف در جاده قدیم دماوند به سمت جاجرود به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن ایستگاه شماره ٢۶ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: محل حادثه دقیقا حوالی بزرگراه تهران-پردیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی که نیروها به محل رسیدند، مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پژو ٢٠۶ با سه نفر سرنشین که یک خانم و دو آقای جوان بودند، با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده و در محل متوقف است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پیش از رسیدن آتش نشانان هر سه نفر از خودرو خارج شده بودند، گفت: مشخص نیست که کدام یک از سرنشینان راننده خودرو بود. با حضور عوامل اورژانس متاسفانه مشخص شد که خانم جوان جان خود را از دست داده است و دو نفر دیگر هم به‌شدت دچار مصدومیت شده‌اند.

ملکی در پایان اظهارکرد: عوامل راهور نیز در محل حضور داشتند. در نهایت محل حادثه برای بررسی علت به پلیس راهور تحویل داده شد و ساعت ٢:١۵ دقیقه عملیات به پایان رسید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصادف کامیون دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

سرهنگ ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره ۲ رخ داد، ۳ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد