Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل روابط عمومی دادگستری کل کرمان، یعقوب احمدی در تشریح این خبر افزود: کار شناسایی عاملان جنایت اخیر در کاظم آباد با انجام اقدام فنی و اطلاعاتی کارآگاهان دایره قتل پلیس آگاهی این  استان و بر اساس حضور میدانی و صدور دستورات قاطع قضایی انجام شد.

احمدی بیان کرد: همانگونه که قبلا به اطلاع مردم رسیده بود، باج خواهی انگیزه اصلی این جنایت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متهمان این پرونده ابتدا به گروگان گیری برادر مقتول به انگیزه اخاذی و گرفتن پول در عوض آزادی گروگان اقدام کرده و در حالی که هنوز از صحنه جرم خارج نشده بودند، مقتول به قصد یاری رساندن به برادر خود به صحنه می آید که توسط متهمان مورد شلیک اسلحه کلاشنیکف قرار گرفته و به قتل می رسد.
احمدی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مجموعه پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان و استان کرمان تاکید کرد: انتظار می رود مردم از توجه به شایعات فضای مجازی در خصوص پرونده های جنایی پرهیز کرده و این اخبار را صرفا از مجاری قانونی و روابط عمومی دادگستری پیگیری کنند.

منبع: روزنامه چاینا دیلی برچسب‌ها دادگستری کرمان دادگستری کل استان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کرمان دادگستری کل استان کرمان دادگستری کرمان دادگستری کل استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

دیگر خبرها

  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند