Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین نورپور در خطبه های نماز جمعه شهر گلستان با تسلیت ایام سالروز وفات حضرت خدیجه (ص) گفت: حضرت خدیجه (س)، مادر صدیقه دو عالم، امامان معصوم و همه سادات است. حضرت خدیجه در صبر و استقامت، حمایت از دین و رسول اکرم (ص) و مسلمانان، وفاداری و شوهرداری و تربیت فرزند بهترین الگوی زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه بخش گلستان، همچنین با تسلیت سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد صیاد شیرازی خاطر نشان ساخت: ایشان از فرماندهان شجاع هشت سال دفاع مقدس بودند و نقش کلیدی در جنگ داشت و در عملیاتها رشادتهایی آفرید. بویژه در عملیات مرصاد با تدبیر خویش کمر منافقان را در هم شکست و عاقبت هم بدست این عوامل وطن فروش به شهادت رسید.

وی همچنین  با تسلیت سالروز شهادت عالم مجاهد حضرت آیت الله سید محمدباقر صدر و خواهر عالمه اش بنت الهدی توسط صدامیان، یادآور شد: آیت الله سید محمد باقر صدر فقیه، متفکر، اصولی، مجتهد توانا، فیلسوف، اندیشمند و نظریه پرداز شیعه و مبارز و مرجع تقلید، نابغه دوران که به درجه اجتهاد رسید و طرفدار انقلاب اسلامی و مرید و حامی امام راحل و دارای تالیفات فراوان بود که در جمله معروفی به امام عزیز گفتند «شما منار و مشعل اسلام هستید».

امام جمعه بخش گلستان به بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع قاریان اشاره  که معظم له فعالیت های قرآنی در کشور را خوب اما ناکافی ارزیابی کردند و فرمودند: قاریان برجسته و خوش خوان و حافظان خوب تربیت شده و کارهای زیادی انجام گرفته ولی کافی نیست. باید انس با قرآن و حفظ و تدبر در قرآن همواره بیشتر باشد بویژه از ظرفیت ماه مبارک رمضان استفاده گردد.

حاج آقا نورپور با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «هر مسجد یک پایگاه قرآنی باشد»، افزود: خانه های قرآنی، مدارس، پایگاههای بسیج و ائمه محترم جماعات و نهادهای فرهنگی در برابر این دستور اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وظیفه دارند.

خطیب نماز جمعه بخش گلستان در خصوص حادثه  درمشهد مقدس، اظهار داشت: یک تکفیری و سلفی به سه تن از روحانیون مجاهد و جهادگر که در حاشیه شهر مقدس مشهد به محرومین کمک می کردند با سلاح سرد حمله کرده و دو تن به شهادت رسیده اند و یک تن مجروح است. شهید اصلانی از رزمنده های هشت سال دفاع مقدس و جانباز و برادر دو شهید که تمام زندگی خویش را وقف فقراء و محرومین کرده بود. شهید دارائی هم از طلبه های جهادی و انقلابی بود.

وی  ادامه داد: برای این دو طلبه مظلوم بسی مایه افتخار است که در حرم امام رضا (ع) با زبان روزه و تشنه بعد از نماز و زیارت به دست خوارج روزگار به شهادت رسیدند، برای طلاب ما این نوع مرگ و به خون غلطیدن افتخار است. این طلبه های مظلوم ما قربانی جمود، تحجر و سلفی گری که ریشه در افکار سرتاسر خرافات وهابیت دارد، شدند و به جرم شیعه بودن و طرفدار مکتب اهل بیت (ع) بودن، به شهادت رسیدند.

حاج آقا نورپور در پایان ضمن تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و خانواده های معزا، از خداوند منان برای این دو شهید عزیز و مظلوم، حشر با شهدای کربلا و علو درجات و برای خانواده های آنها صبر جمیل مسئلت کردند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران گلستان نماز جمعه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران گلستان نماز جمعه تهران انقلاب اسلامی ایران گلستان نماز جمعه تهران مقام معظم رهبری جمعه بخش گلستان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، در این پيام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست،آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید بلیان و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاههای مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.


حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه
محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان