Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه، با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به روحانیون بسیجی و جهاد گر در حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) را محکوم و خواستار برخورد جدی با عاملین این حادثه دردناک شد.

در این بیانیه می خوانیم:
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَأُولَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ
ﺁﻧﺎﻥ ﻛﻪ ﺍیمان ﺑﻴﺎﻭﺭﻧﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻣﺎﻝ ﻭ ﺟﺎﻧﺸﺎﻥ جهاد کنند، ﺩﺭ ﭘﻴﺸﮕﺎﻩ ﺧﺪﺍ ﻣﻘﺎﻣﻲ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺑﺮﺗﺮ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﻫﻤﺎﻥ ﻣﺮﺩم ﻛﺎﻣﻴﺎﺏ‌ﺍﻧﺪ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظهر سوم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی،  عوامل مزدور و تکفیری با اقدامی وحشیانه به سه نفر از روحانیون جهادگر روزه دار حمله کرده و سبب شهادت حجت‌الاسلام اصلانی و مجروح شدن حجت الاسلام پاکدامن و حجت‌الاسلام دارایی شدند.
رحمت و رضوان الهی نصیب روحانیون جهادگر زائر امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه‌السلام باشد.
رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی) فرمودند : «تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است»
امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی از راه های مختلف به دنبال ایجاد فتنه و اختلاف و تفرقه افکنی هستند و با اینگونه اقدام تروریستی در صدد ایجاد شکاف مذهبی و قومیتی می باشند.
سازمان بسیج اساتید ،طلاب و روحانیون کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار روحانی جهادگر شهید و آرزوی علو درجات شهید اصلانی و شفای عاجل مجروحین، اقدام شرورانه مزدوران تکفیری دشمن را محکوم نموده و اعلام می دارد که مردم شریف کرمانشاه و علماء و روحانیون اهل تسنن و شیعه با وحدت و همدلی هر چه بیشتر در راستای مقابله با تفرقه افکنی های دشمن در کنار هم ایستاده اند و انزجار خود را از اقدام تروریستی عوامل مزدور اعلام نموده و خواستار پیگیری و مجازات عاملان و آمران جنایت می باشند.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کرمانشاه

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سازمان بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه بیانیه حرم رضوی طلاب و روحانیون سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در آیین معرفی امام جمعه جدید شهرستان ششتمد گفت:‌ حجت الاسلام خاکشور که سابقه ۱۸ سال امامت جمعه در دیگر نقاط استان را دارد، عالمی فعال و فاضل است که هم در حوزه و هم در دانشگاه موفق عمل کرده و سابقه‌ای درخشان داشته است.

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی افزود:‌ وی دارای سه لیسانس رسمی از دانشگاه فردوسی، فوق لیسانس علوم اسلامی قم و دکترای مبانی فقه و حقوق است که امید می‌رود حضور ایشان در شهرستان ششتمد منشأ خیر و برکات برای منطقه باشد و اتحاد و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان این خطه از خراسان را تقویت کند.

وی از حجت الاسلام دستجردی، امام جمعه پیشین ششتمد که مدتی پیش به عنوان امام جمعه خلیل‌آباد معرفی شده بود، برای خدمات چند ساله وی در کسوت امامت جمعه این شهرستان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام خاکشور پیش از این امامت جمعه شهر کاخک از توابع شهرستان گناباد را عهده‌دار بود که حجت‌الاسلام صادقی نسب، امام جمعه گناباد و جمعی از مدیران، معتمدان کاخک و گناباد و نیز بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده منتخب شهرستان‌های غرب خراسان رضوی و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان ششتمد در آیین معارفه وی حضور داشتند.

زیارت گلزار شهدای ششتمد و حضور بر مزار ابوالحسن زید بیهقی، نخستین شارح نهج البلاغه، در شهر ششتمد از دیگر برنامه‌های آیین معارفه امام جمعه جدید این شهرستان خراسان رضوی بود.

فرماندار ششتمد اخیرا با اشاره به نبود امام جمعه ثابت در این شهرستان تازه‌ تأسیس تأکید کرده بود که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زودتر نسبت به تعیین تکلیف این شهر و معرفی امام جمعه اقدام کند.

حسین ایثارگر افزوده بود:‌ بیش از ۶ ماه است که حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی، امام جمعه ششتمد به امامت جمعه شهرستان خلیل‌آباد منصوب شده است و نماز جمعه ششتمد با خطیب موقت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد