Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه اظهار کرد: جنایت و حادثه دلخراش به شهادت رساندن دو روحانی جهادی در مشهد حاکی از این است که جریان تکفیری همچون جریان نفاق ، هدفی کور دارد .

وی همچنین به مناسبت ۲۱ فروردین سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی اضافه کرد: آمریکا و اذناب تکفیری و نیابتیش کور خوانده اند که می توانند با این جنایات به صفوف متحد جهان اسلام و اعتبار روحانیت خدشه وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی  تصریح کرد: به یقین آمریکا  منفورتر از همیشه در نزد ملت ها به عنوان عنصر فتنه و نکبت شناخته شده است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: از طرفی ناقوس مرگ اسرائیل هم با عملیات استشهادی جوانان فلسطینی در عمق اراضی اشتغالی و تیراندازی دیروز در قلب تل آویو موجب رعب و وحشت صهیونیست‌ها شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه همچنین با گرامیداشت  بیستم فروردین روز ملی انرژی هسته ای و سالروز شهادت شهید هنرمند و سید اهل قلم ، سید مرتضی آوینی ادامه داد:  در این روز قطع رابطه سیاسی با آمریکا و سالروز سقوط خفت بار فرعون و یزید زمان صدام ملعون ، دیکتاتور سفاک عراق در سال ۲۰۰۳ میلادی  انجام شد.

***

امام جمعه بخش مرکزی  یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در روستای خویدک اقامه ‌شد گفت: روزه در ابعاد گوناگون برای انسان‌ها موجب تحول و خودسازی می‌شود که یکی از اثرات مهم آن افزایش دانش و آگاهی است.

حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی افزود: زیرا با تلاوت و تدبر در آیات نورانی قرآن کریم انسان به جهان بینی والاتری می رسد.

مدرسی خاطرنشان کرد: ماجرای شهادت ۲ طلبه جهادی و مجروح شدن طلبه دیگر با سلاح سرد در سه شنبه گذشته رخ داد که این اتفاق موجب تالم خاطر و اندوه تمام مردم شد، درجات این شهدای عزیز متعالی و یادشان را گرامی می داریم.

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم اهداف کلانی پشت پرده این ماجرا و ماجراهایی از این جنس وجود دارد، اول وحدت شکنی و اختلاف افکنی، دوم انحراف افکار عمومی از مسئله فلسطین و قدس و سوم اختلاف افکنی میان ملت‌ها و کشورها از جمله ملت ایران و افغانستان است.

مدرسی گفت: هدف چهارم  به چالش کشیدن گفتمان مقاومت که این روزها حرف اول را  در دنیا  می زند و در نهایت هتک حرمت صاحت مقدس  هشتمین نور الهی حضرت امام رضا (ع) و اینکه در حرم رضوی این کار نادرست و غیر انسانی توسط آن عامل تکفیری انجام می شود با خود معنایی  از جمله  ایجاد جو نا امنی و ایجاد احساس عدم امنیت در بین اقشار جامعه و خصوصا روحانیت  را به همراه دارد.

***

امام‌جمعه مهریز گفت: ساماندهی اتباع خارجی و مهاجرین در شهرستان یک مطالبه مهم عمومی است که باید با درایت و برنامه‌ریزی مسئولان اقدام شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز افزود: حضور اتباع در منطقه دارای آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی است .

وی ادامه داد: نظارت بر تردد آنها در شهرستان و موضوع انتقال اتباع خارجی از مواردی است که انتظار می‌رود مسئولان برای حل آن اقدام کنند.

امام جمعه مهریز بیان کرد: قاچاق انسان در منطقه به دلیل وضعیت خاص جغرافیایی از مهمترین معضلاتی است که برای حل همیشگی آن احتیاج به تصمیم جدی است.

محی‌الدینی به روز هنر اسلامی و شهادت مرتضی آوینی اشاره کرد و گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و فعالان رسانه‌های گروهی باید با دقت و صداقت نسبت به تولید محتوا تلاش کنند.

امام جمعه مهریز به اهمیت همکاری و همدلی در شهرستان بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: برای توسعه متوازن منطقه باید همه با وحدت کلمه وظایف خود را انجام دهند.

محی‌الدینی همچنین رحلت حضرت خدیجه (س) را تسلیت گفت و فضایل و مناقب و خدمات ایشان را به جهان اسلام و حضرت محمد (ص) برشمرد و بر الگوگیری از زندگی  ایشان تاکید کرد.

وی، حادثه تروریستی در مشهد مقدس که منجر به شهادت ۲ روحانی جهادی و انقلاب شد را محکوم کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به اهمیت داشتن بصیرت مقایل توطئه دشمنان تاکید کرد.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: حربه اصلی کنونی دشمنان است که بین امت اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود اختلاف بیندازند بنابراین باید همه مسلمین و ملت فهیم ایران همانند گذشته با وحدت توطئه کفر جهانی را خنثی کنند.

             

برچسب‌ها وحدت ملی ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه وحدت ملی ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه خطبه ها امام جمعه مهریز خطبه های نماز خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد( با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر در باره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت( که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. د

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900553

دیگر خبرها

  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت