Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:26:16 GMT

انتقاد از مهاجرت بی رویه اتباع بیگانه به داخل کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۹۲۹۲

انتقاد از مهاجرت بی رویه اتباع بیگانه به داخل کشور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه توبه و استغفار از اعمال مهم این ماه است؛ افزود: رمضان ماه ضیافت خداست و مؤمن باید این ایام را قدر دانسته و با شب زنده داری، عبادت خدا و زیارت اولیاءالله به تقویت مراتب معنوی خود بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: گناه درون انسان را تاریک می‌کند که در ادامه جبران آن ممکن نخواهد بود.

خطیب جمعه شهرستان بناب در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به حادثه هتک حرمت در حرم رضوی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی و با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید روحانی این حادثه گفت: امیدوارم حادثه شوم و تلخ حرم رضوی تلنگر و هشدار جدی برای مسئولان کشورمان باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی تصریح کرد: باید مسئولان تصمیم گیر در مورد ورود جمعیت سیل وار اتباع به کشور تصمیم اساسی بگیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به مهاجرت میلیونی اتباع بیگانه به کشور آن را یک زنگ خطر جدی برای امنیت کشور دانست و ضمن دعوت مسئولین امر جهت توجه به این موضوع خاطرنشان کرد: مسئولان تصمیم گیر باید بیش از پیش به فکر تأمین امنیت کشور باشند و از ادامه سیاست سرازیرشدن مهاجران آن هم به صورت میلیونی به داخل کشور جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: مسئولان امر ضمن چاره اندیشی اساسی از حادثه حرم رضوی به عنوان یک تلنگر و هشدار درس عبرت بگیرند و از هجوم سیل آسای مهاجران به داخل کشور جلوگیری کرده و بیش از پیش در تأمین امنیت کشور تفکر کنند.

کد خبر 5462084

منبع: مهر

کلیدواژه: بناب امام جمعه بناب مهاجرت بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه خراسان رضوی مشهد آمار کرونا ماه مبارك رمضان سفر استانی گرگان سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن


به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، سازمان تجارت دریایی انگلیس در حساب کاربری ایکس اعلام کرد که گزارشی درباره وقوع حادثه امنیتی در فاصله  مایل دریایی در جنوب غرب عدن دریافت کرده است.

این سازمان به کشتی های تجاری توصیه کرده است که در تحرکات خود جانب احتیاط را رعایت کرده و هر نوع حادثه مشکوک را گزارش دهند

دیگر خبرها

  • پشیمانم!
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان