Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه لرستان بااشاره به اینکه غرب و حامیان منطقه‌ای او درپشت پرده شهادت دو روحانی در حرم رضوی قرار دارند، گفتند: فعالان فضای‌مجازی با تولید محتوای فاخر، در خنثی‌سازی عملیات رسانه‌های ضدانقلاب اقدام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد، اظهار داشت: دشمن مدت‌ها است که یک جنگ ترکیبی را آغاز کرده و آن را استمرار می بخشد که نمونه آن را در شهادت دو رحانی جهادی در حرم رضوی مشاهده کردیم، برای دفاع و تهاجم علیه چنین دشمنی باید متناسب با او اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید متناسب با دسیسه های شیطانی، امر به معروف و نهی از منکر به صورت زبانی و با هماهنگی نیروی انتظامی انجام گیرد و عموم مردم باید علیه چنین دشمنی،  با برنامه و به صورت هماهنگ به حامیان آمرین به معروف و ناهین از منکر بپیوندند و تلاش کنیم این توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: دست ناپاک جهل و تکفیر در حرم رضوی موجب شهادت دو روحانی جهادی و مجروح شدن یک نفر از روحانیان شد و پشت صحنه این حادثه تلخ، مستقیم یا غیر مستیقم دسیسه های شیطان بزرگ و حامیان منطقه ای شیطان بزرگ است تا در بین مسلمان ایجاد تفرقه کند ولی ملت شریف و با بصیرت ایرن با شناخت دقیق، امور را نظارت  و از امام تبعیت می نمایند تا در دام تفرقه نیفتند.

وی با اشاره به روزه خواری در ملاء عام ،تصریح کرد: افرادی که به هر دلیل نمی توانند روزه بیگرند، از روزه خواری در انظار عمومی خودداری کنند، مردم استان لرستان متدین و انقلابی هستند و توجه دارند که تظاهر به روزه خواری عملی حرام است و در قانون مجازات اسلامی برای سانی که عامدانه روزه خواری کنند، مجازات تعیین شده است.

شاهرخی خاطر نشان کرد: در خیلی از شهرها شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده که یکی از وظایف آنها امر به معروف و نهی از منکر است و باید حفظ شئون ماه مبارک رمضان مد نظر باشد، امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه است و هماهنگی با نیروی انتظامی انجام شده که شورهای محله با ورود به سامانه ای که تهیه شده و سامانه آمرین به معروف است، دارای کُد می شوند که به نیروی انتظامی متصل و از حمایت های قانونی و قضایی برخوردار خواهند شد و این کار در ایام تعطیلات صورت گرفت که موفقیت آمیز بود و همین روش باید در همه ایام سال گسترش یابد.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که ۲۳ فروردین روز ارتحال حضرت خدیجه(س) است گفت: بانویی که جزء کانون اصلی اسلام بود و اولین ویژگی این بانو این بود که با وجود این که از تمکن مالی برخوردار بود اما مال دنیوی را کنار گذاشت و همه را در خدمت آرمانها و ارزشهای اسلام قرار داد و از موقعیت اجتماعی خود گذشت، از دیگر خصوصیات حضرت خدیجه(س) معرفت، بصیرت، ولایت پذیری و ایثاری است که در وجود این بانوی با شخصیت دیده می شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن،بیان کرد:  در کشور و استان ما کسانی هستند که در کپرها زندگی می کنند و نیاز است با برنامه ریزی دقیق برای این افراد مسکن تهیه شود  چون این افراد کسانی هستند که در امور کشاورزی و دامداری فعالیت می کند، خدمت به آنها خدمت به تولید است.

وی با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای گفت: ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای است که به گونه ای این مطلب به قضیه برجام هم گره خورده است، ایران اسلامی در برجام به دنبال توافق قوی و مستحکم با تضمین برای رفع تحریم همراه با راستایی آزمایی طرف مقابل است، در این توافق باید منافع ملت حفظ، تضمین ها برای رفع تحریم گرفته شود و راستایی آزمایی صورت گیرد اما آنچه از شیطان بزرگ و استکبار جهانی ی شنویم این گمان را تقویت می کند که غرب به دنبال پیچیده سازی روند مذاکرات و فرار از مسئولیت خویش است.

شاهرخی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی به دانش هسته ای دست یافته و دانش هسته ای را حق خود می داند، این روز ملی را گرامی می دارد و شهدای هسته ای را که در این راه جان خود را تقدیم کردند، تکریم می کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان تنظیم بازار را یک ضرورت برشمرد و بیانکرد: یکی از عدم موفقیت های دولت سابق این بود که نتوانست بازار را تنظیم کند که تنظیم بازار باید جزء اولویت های دولت جدید باشد، باید تنظیم بازار هم در سطح کلان و هم استان جزء اولویت های دولت و مسئولین استانی باشد و مردم تنظم بازار را در سفره ها ببینند و موفقیت دولت سیزدهم در این است که همه دستگاه ها با جدیت بحث تنظیم بازار را در صدر کارها قرار دهند.

لیالی قدر، شب تقدیر و سرنوشت انسان به شمار می‌رود

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: رمضان مقدمه‌ای برای شب قدر به شمار می‌رود چراکه عظمت شب قدر بالاتر از هشتاد سال عبادت است و قرآن در این شب نازل شد.

وی افزود: قرآن و اهل‌بیت (ع) از هم جدا نمی‌شوند گرچه اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) خود قرآن ناطق هستند.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: لیالی قدر، شب تقدیر و سرنوشت انسان است و قرآن نیز کتاب سرنوشت بشر بوده پس بایستی در شبی نازل شود که در آن امور انسان رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: باید در امور برنامه‌ریزی داشته باشیم، مدیری که چیزی نمی‌داند و برنامه ندارد راه به‌جایی نمی‌برد، هرکسی که به‌جایی رسید دارای برنامه بود، نباید هدف فقط سیاست‌بازی‌ها باشد، اصل خدمت خالصانه به مردم است.

طهماسبی با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن در ایام ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: باید خیرخواه هم باشیم، دوای درد کوهدشت همدلی، معنویت و اخلاق می‌باشد و درعین‌حال نیز بایستی به مسئله اقتصاد توجه داشت.

طهماسبی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد با زبان همراه با خدمت به مردم بسیار مهم است، الآن در کوهدشت ۵۰ گروه آماده انتخابات شده است و هرکدام نیز هم را قبول ندارند، این بسیار خطرناک است که ما درگیر سیاسی بازی‌ها شویم و انتخابات را زود کلید بزنیم، باید اخلاق، اتحاد و معنویت رواج پیدا کند.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: بایستی خدمات نظام را ارائه بدهیم؛ موج رسانه‌ای دشمن در توییتر، اینستاگرام و تلگرام به راه افتاده است و شروع به هجمه به نهادهای انقلابی کرده‌اند، اصحاب رسانه کشور بایستی با تولید محتوای فاخر، در خنثی‌سازی عملیات رسانه‌های ضدانقلاب تلاش و اقدام کرده و آنان را بترسانند.

وی با اشاره به اطلس جدید رسانه‌ای، افزود: نباید جوانان انقلابی را طرد کرد، باید برای نسل جدید برنامه داشته باشیم و در مسائل هوشمندانه عمل کنیم.

طهماسبی با اشاره به دیدار قاریان قرآن با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: هر مسجد باید یک پایگاه قرآنی باشد و برنامه‌هایی جذاب و نو ارائه به نسل جدید آموزش دهیم.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: درزمینهٔ مذاکرات تیم مقابل فرافکنی می‌کند درحالی‌که این را باید بدانند ایران قدرت برتر منطقه است و خط مقاومت را رهبری می‌کند؛ عملیات استشهادی فلسطین بسیار مهم بود و در یمن نیز عربستان آتش‌بس را نقض می‌کند.

طهماسبی با اشاره به حادثه حرم رضوی در مشهد بیان کرد: روحانیونی که در این قضیه مظلومانه به شهادت رسیدند و برخی نیز مجروح شدند در مناطق محروم در خدمات جهادی بسیار فعال بودند، این جنایت هولناک را که کار آمریکا و اسرائیل بوده است را محکوم می‌کنیم، برای روح مطهر این روحانیون شهید علو درجات را خواستاریم.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: این روزها خیلی از مدیران در حال تغییر هستند، ملاک‌ها را در این راستا بایستی در نظر گرفت، تدین، تعهد و تخصص بایستی ملاک نصب مدیران باشد، مشکل کوهدشت با برادری و اتحاد تمام گروه‌ها برطرف می‌شود، وظیفه دولت این است که مدیر خوب بگذارد و نماینده مردم نیز نظارت کند و بنده نیز زبان مردم هستم، هر جا لازم باشد حرف خود را می‌زنم و باکسی هم نزاع ندارم.

شهید اصلانی در سیل پلدختر به مردم خدمت‌رسانی مجاهدانه ای داشت

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های این هفته نماز با اشاره به کارشکنی غربی‌ها در توافق وین، اظهار داشت: نفس کار غربی‌ها و آمریکا در توافق وین وقفه و کارشکنی است به‌طوری‌که سخنگوی آمریکا گفته است ترور سلیمانی، خروج ترامپ از برجام و قرار دادن سپاه در لیست تروریست‌ها موانعی برای پیشرفت هسته‌ای نشده و حملات ایران در دیر الزور، اربیل و عین الاسد به اعتراف آمریکایی‌ها چهارصد برابر شده است و این مسئله نشان می‌دهد ایران در حفظ امنیت خود با هیچ‌کس شوخی ندارد.

وی افزود: حادثه اخیر تروریستی حرم رضوی در صحن پیامبر اعظم (ص) که منجر به شهادت دو روحانی جهادی با زبان روزه شده است به‌شدت محکوم می‌کنیم.

امام‌جمعه پلدختر با اشاره به اینکه نیروهای جهادی همگام با بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مواقع بحرانی پای‌کار هستند، عنوان کرد: شهید حجت‌الاسلام اصلانی در سیلاب ۹۸ شهرستان پلدختر چند روزی کار جهادی کردند، در حادثه اخیر مشهد به ساحت آستان امام هشتم هتک حرمت شد، این حرکت را به‌شدت محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با قاریان قرآن، تصریح کرد: جامعه قرآنی پلدختر برای نونهال، کودکان، نوجوانان و جوانان با برپایی محافل قرآنی در ایام مبارک رمضان چراغ قرآنی روشن کردند که قابل‌تقدیر است ولی نیاز به اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی بیشتری در شهرستان داریم.

موسوی با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب گفت: این نهاد انقلابی در توسعه مسکن روستایی و ایجاد حساب ۱۰۰ در بنیاد مسکن برای هزینه در راستای محرومیت‌زدایی اقدام ارزشمندی انجام داد و اهمیت کار این نهاد را نیز در زمان سیلاب ۹۸ فروردین به‌خوبی مشاهده کردیم.

امام‌جمعه پلدختر گفت: باگذشت ۳ سال از سیلاب، طرح هادی در روستاهای چم مهر، بابا زید و روستاهای سیل‌زده، اهالی چهار هکتاری شهر پلدختر برای گرفتن سند مالکیت مشکل‌دارند.

وی افزود: مسکن مهر درزمینهٔ خدمات شهری و آسفالت سطح معابر مشکل‌دارند و سند مالکیت باعث گلایه‌مندی مالکان شده است انتظار داریم فرماندار، شورای شهر و شهرداری ورود پیدا کنند.

موسوی با تأکید بر پاسداشت حرمت ماه مبارک رمضان تصریح کرد: متأسفانه در سطح شهر پلدختر برخی تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند و این عین محاربه باخدا است و مشاهده می‌شود برخی مکان‌ها نیز علناً با قرار دادن میز و صندلی اقدام به خدمات‌رسانی می‌کنند.

امام‌جمعه پلدختر یادآور شد: انتظار داریم دستگاه‌های متولی، نیروی انتظامی و دادستان پس از طی مراحل ارشاد و تذکر نیازمند برخورد قانونی است.

وی با تأکید بر اینکه نباید در مقابله با کرونا عادی انگاری صورت نگیرد، بیان کرد: با توجه به اینکه مردم واکسن تزریق کردند و سطح مبتلایان به کرونا کاهش پیداکرده و وضعیت شهرستان پلدختر زرد می‌باشد ولی بایستی همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر اشاره به اهمیت امام جمعه کوهدشت شهادت دو روحانی ماه مبارک رمضان نیروی انتظامی تنظیم بازار حجت الاسلام حرم رضوی روزه خواری هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون