Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: عامل اصلی آلودگی هوا فرونشست دشت‌های اطراف تهران همچون شهریار و ورامین است به علت برداشت بی رویه از آب‌های زیرزمینی است که باعث شده با وجود اندکی باد شدید شرایط تهران به مثل امروز شود.

به گفته نادری، این شاخص بی سابقه آلودگی هوای تهران حاصل دهه‌ها مدیریت منابع آبی در تهران و کلیت کشور است و از این پس نیز باید شاهد تعدد تکرار این پدیده باشیم که دیگر هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌های کشور در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری گفت: در حوزه داخلی تغییر رویه‌های مدیریتی در وزرات نیرو که مدیریت کل منابع آبی کشور را در دست دارد، باید صورت پذیرد و حتی وزرا و مدیران قبلی آن باید محاکمه شوند و در حوزه خارجی نیز دیپلماسی محیط زیست کشور فعال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا ریزگردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی