Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:21:02 GMT

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی مطالبه مردم بروجرد است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۹۵۶۷

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی مطالبه مردم بروجرد است

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مقصودی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: ایجاد و راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی بروجرد یک مطالبه عمومی برای مردم این شهرستان و مردم برخی شهرهای همجوار است.

لزوم ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد

وی عنوان کرد: این شهرستان را تنها شهر بزرگ کشور دانست که از داشتن دانشگاه علوم پزشکی محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این کمبود در استان لرستان هم احساس می‌شود و این استان تنها یک دانشگاه علوم پزشکی دارد که این مهم موجب کمبود خدمات‌رسانی به شهروندان در استان شده است.

مقصودی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بروجرد می‌تواند علاوه بر توسعه خدمات‌رسانی به شهرستان و دیگر شهرهای همجوار، سطح خدمات رسانی بهداشتی به لرستان را افزایش دهد.

تلاش برای تکمیل سد «آبسرده»

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات گسترده در راستای توسعه شهرستان بروجرد اظهار داشت: تلاش برای تأمین آب شرب بروجرد و تکمیل سد «آبسرده»، بازگشت کارخانجات تعطیل به چرخه تولید، تلاش برای وصل کردن بروجرد به خط ریلی، توسعه نساجی و جذب نیروی جدید تنها بخشی از اقدامات دو سال گذشته است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در خصوص کارخانجات عظیم خودرو و نساجی بروجرد نیز گفت: این دو کارخانه عظیم در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه بود که خوشبختانه در دو سال گذشته و با تلاش شبانه روزی برای بازگشایی آن اقدام شده است.

مقصودی افزود: راه‌اندازی بخش دوزندگی نساجی بروجرد نیز زمینه ساز توسعه اقتصادی این صنعت و ایجاد اشتغال برای جوانان استان و شهرستان شده است و با راه‌اندازی فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور، توسعه اقتصادی صنعت دوزندگی لرستان نیز محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته در راستای ایجاد زیرساخت‌های شهرستان نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده که از آن جمله توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اشترینان بوده است.

دکتر مقصودی گفت: ایجاد این زیرساخت مهم می‌تواند در راستای توسعه شهرستان و منطقه اشترینان تأثیرگذار باشد.

ضرورت بهبود اقتصاد و معیشت مردم

وی در خصوص توسعه روستاهای شهرستان نیز گفت: برخی روستاهای شهرستان از زیر ساخت‌های اصلی محروم بوده که خوشبختانه با هماهنگی و اقدامات جهادی، توسعه روستاها در شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت شهادت دو روحانی مجاهد در صحن رضوی و محکوم کردن این اقدام تروریستی اظهار داشت: جهاد تبیین فریضه‌ای بزرگ است و باید در راستای ترویج انقلاب و مسائل مربوط جهان اسلام، وظایف و تکالیف خود را انجام دهیم.

مقصودی جمهوری اسلامی را میدان‌دار مبارزه با استکبار دانست و اظهار کرد: تحکیم موارد قدرت جمهوری اسلامی از مؤلفه‌های مهمی است که حول محور مردم می چرخد و باید با همراهی مردم به این مهم برسیم.

وی تلاش برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم را بخشی از وظایف دولتمردان دانست و گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز برای این مهم در تلاش هستند.

کد خبر 5462114

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی فاطمه مقصودی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه ماه رمضان 1401 خراسان رضوی مشهد ماه مبارك رمضان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گرگان سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی دانشگاه علوم پزشکی مردم بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شوراها یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی شهر و روستا هستند.

مسلم مرادی امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بروجرد، اشترینان و ونایی که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراها در شهر و روستا، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: شوراها برخاسته از مردم‌سالار دینی هستند و در این راستا باید کار مردم را در اولویت قرار داد و دغدغه‌های آنها تبدیل به مصوبه و اجرا شوند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نقش شوراها در پیشبرد امور شهرها و روستاها بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: مصوبات شورا باید قوی و برای رفع مشکل باشد تا گرهی از مشکلات باز کند.

مرادی بیان کرد: شوراهای اسلامی باید در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت افراد نخبه و صاحب‌ نظر برای پیشبرد اهداف استفاده کنند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا هستند.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی است.

در این مراسم، از اعضای شورای اسلامی شهرهای بروجرد، ونایی، اشترینان، سرهنگ خوانساری و سرباز وظیفه‌ای که هفته گذشته به زنانی که در خیابان خودروی آنها دچار مشکل شده بود، کمک کردند و پاکبانی که در بارندگی‌های اخیر جان چند حیوان را نجات داد، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند