Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه یک جوان ۱۹ ساله در استخر راه‌آهن اهواز دچار حادثه شد و پس از عملیات نجات و حضور تیم پزشکی، این رخداد منجر به فوت این جوان اهوازی شد.

در همین راستا رییس هیات نجات غریق خوزستان، مشکلات فنی استخر محل حادثه را موجب مرگ این جوان دانست، اما قطعیت در این موضوع را منوط به بررسی‌های پزشکی قانونی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابدالی با بیان اینکه پای این جوان به کف استخر برخورد کرده و به دلیل عدم وجود درپوش لوله مکش در زمان حادثه، پای جوان متوفی در لوله مکش استخر که به سمت موتورخانه کشیده شده و گیر کرده است،گفت: علیرغم حضور غریق نجات در محل حادثه و اقدام برای نجات فرد، مکش موتورخانه به حدی بوده که توان ناجی برای نجات فرد کافی به نظر نمی‌رسید.

وی با تاکید بر اینکه از خروج موتورخانه از مدار، فعالیت مکش قطع و در آن حین موفق می شوند این جوان را از آب بیرون بکشند، یادآور شد: زمانی که فرد به بیرون از آب انتقال داده می شود، فرد جوان هنور ضربان قلب داشته و اورژانس هم وقتی در محل حاضر می شود، اما گویا امکانات لازم وجود نداشته و پس از انتقال فرد به بیمارستان، علی رغم تلاش کادر پزشکی احیای جوان ناکام می‌ماند و به فوت وی منجر می‌شود‌.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز فوت جوان استخر غرق عملیات احیا اورژانس کادر پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم