Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@03:38:09 GMT

یک هیئت امنیتی مصری به رام‌الله و تل آویو می رود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۰۰۱۷

در سایه ادامه تنش‌ها در اراضی اشغالی قرار است طی چند روز آتی هیئت امنیتی از مصر به رام‌الله و تل آویو سفر کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روزنامه عربی۲۱، منابع آگاه مصری اعلام کردند: یک هیئت امنیتی از دستگاه اطلاعات مصر طی چند روز آتی به رام‌الله و تل آویو می‌رود تا درباره تحولات اخیر فلسطین با مسئولان دو طرف صحبت کند و شروط گروه‌های مقاومت فلسطین برای حفظ آتش‌بس را به مسئولان دولت اسرائیل منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع اخیرا تماس‌هایی میان مسئولان مصری و اسرائیلی درباره اوضاع اراضی اشغالی و غزه برقرار شد که در جریان آن قاهره بر لزوم آغاز مذاکرات طی دوره آتی درباره روند صلح میان فلسطینی‌ها و دولت اشغالگر اسرائیل برای ممانعت از وخامت اوضاع تأکید کرد.

شهر قدس اخیرا شاهد حملات سربازان اسرائیلی به نمازگزاران در منطقه باب العامود است. همچنین اراضی اشغالی شاهد عملیات‌های شهادت طلبانه فلسطینی‌هاست.

به گفته منابع یکی از شروط مقاومت برای حفظ آتش‌بس توقف تجاوزات و حملات به ساکنان قدس و نمازگزاران در مسجد الاقصی است. مقاومت فلسطین تأکید دارد که حفظ آتش‌بس باید در تمام اراضی فلسطین باشد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو

مقاومت اسلامی عراق بامداد جمعه اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در منطقه «بئر السبع» در سرزمین‌های اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق، این حمله ظهر پنجشنبه با موشک‌های «کروز پیشرفته ارقب» صورت گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که که براساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، یاری اهالی ما در غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، این موضع توسط مجاهدان مقاومت اسلامی عراق مورد هدف قرار گرفت.

شبکه المیادین نیز گفت که برای نخستین بار تل آویو از خاک عراق هدف حمله قرار گرفته است.
مقاومت اسلامی عراق بامداد پنجشنبه نیز از حمله پهپادی به یک هدف مهم در بندر ایلات واقع در فلسطین اشغالی خبر داد.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در ۲۰۰ روزه گذشته که از طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تظاهرات خانواده های اسرای اسرائیلی در تل آویو تظاهرات علیه نتانیاهو برای آزادی اسرا

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو+فیلم
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • حادثه‌ای بدتر از هفتم اکتبر در راه است