Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به حمله تروریستی به سه روحانی در حرم امام رضا(ع) به واسطه یک تکفیری، اظهار کرد: این مصیبت قلب ملت ایران را داغدار کرد.

وی با تاکید بر اینکه سناریوی چنین حمله‌ای توسط مثلث شوم عربی، صهیونیستی و آمریکایی چیده شده است، تصریح کرد: اینها به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقراری مطرح کرد: با این ترقه بازی‌ها می‌خواهند صفوف دشمن شکن جهان اسلام را از بین ببرند این در صورتی است که ما افغانستان را با لشکر فاطمیون می‌شناسیم.

امام جمعه ملایر به جنگ رسانه‌ای ایجاد شده توسط دشمنان با هدف ایجاد جنگ داخلی، خاطرنشان کرد: با بصیرت مردم ایران و افغانستان این فتنه نیز مانند فتنه های گذشته در نطفه خفه شد.

برقراری نصب بنر در شیراز و شایعه پراکنی مبنی بر هتک حرمت به ناموس کشور در قشم را از جمله ترفندهای جنگ رسانه ای دشمن دانست و تاکید کرد: امروز ضروری است که همه مردم سواد رسانه ای داشته باشند و فریب فضاسازی رسانه ای دشمنان را نخورند.

وی خطاب به مسئولان گفت: وقت آن رسیده است که جلوی فضای بی در و پیکر مجازی گرفته و برای این فضا فکری اساسی بشود.

برقراری اظهار کرد: با انتشار برخی عکس ها در فضای مجازی وانمود کردند که شخص ضارب، در لشکر فاطمیون و همراه شهید سلیمانی بوده این در حالیست که آن شخص در جنگ سوریه شهید شده است.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه در صورت نداشتن سواد رسانه ای در چنین موقعیت هایی گرفتار می شویم، یادآور شد: افغان ها میهمانان و برادران عزیز ما هستند و ما فداکاری های آنان در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نمی کنیم.

وی از مسئولان قضایی کشور خواست که در اسرع وقت ضارب را به سزای اعمالش برسانند و افزود: دشمنان بدانند که شهید محمد اصلانی از خود اصلانی قوی تر و خطرناک تر است.

امام جمعه ملایر یادآور شد: دشمن به دنبال این است که پس از ۴۰ سال روحانیت منفور جامعه باشد و آن ها برنمی تابند که روحانیت همچنان محبوب و مورد اعتماد جامعه ایران است.

وی در بخش دیگری تقرب به خداوند را از مهم ترین و بزرگ ترین اعمال ماه مبارک رمضان دانست و اظهار کرد: کسی که به خداوند نزدیک شود، از بهشت پر از نعمت های ابدی و دائمی برخوردار خواهد شد.

برقراری روزه کامل شامل روزه زبانی، جسمی و چشمی، تلاوت قرآن، خواندن نماز اول وقت، تدبر در قرآن، سجده های طولانی، کمک به نیازمندان و صله رحم را از جمله اعمال توصیه شده ماه رمضان برشمرد و گفت: خداوند متعال در همه ایام به ویژه ماه مبارک رمضان، به کار خیر کوچک، پاداش بزرگ می دهد.

وی با بیان اینکه لبخند زدن به برادر ایمانی و انجام هر کار خداپسندانه ای، صدقه است، ادامه داد: شرط قبولی اعمال و پاداش بزرگ در مقابل کارهای خیر کوچک، داشتن تقوا است که در ماه مبارک رمضان و با روزه گرفتن حاصل می شود.

برقراری در ادامه مطرح کرد: امروز از نظر هسته ای به جایی رسیده‌ایم که خار چشم دشمنان هستیم و آن ها احساس خطر می کنند.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه دشمنان حتی با به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای نتواسنتد فعالیت هسته ای ما را متوقف کنند، افزود: امروز کشور در اوج اقتدار هسته ای است البته مذاکره کنندگان باید مراقب باشند تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال بهانه ای است تا ثابت کند که ما نمیتوانیم در مذاکرات به توافق برسیم، مطرح کرد: اگر آمریکا امنیت کشور را مورد حمله قرار دهد، ما در مقابل آن ها می ایستیم و این ربطی به برجام و رسیدن به توافقات ندارد.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه آمریکا با ذلت از افغانستان فرار کرد و در عراق نیز امنیتی ندارد، اضافه کرد: این ها به دنبال طرح ضربه هزار چاقو در کشورهای اسلامی و ایجاد ناامنی و تفرقه بین شیعه و سنی و کشورهای ایران و افغانستان هستند.

برقراری به بیداری ملت ایران و بر ملا شدن هویت آمریکایی ها تاکید و بیان کرد: امروز بیانات مقام معظم رهبری در کرانه باختری تحقق یافته است و فلسطینیان مسلح شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امام جمعه ملایر لشکر فاطمیون حمله به طلاب حرم رضوی امام جمعه ملایر جمعه ملایر رسانه ای هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند

معاون نخست وزیر قزاقستان در دیدار با معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان اظهار داشت بسیاری از کشورها تمایل دارند در بخش‌های مختلف با حکومت کنونی افغانستان روابط داشته باشند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سریک ژومانگارین» معاون نخست وزیر قزاقستان در دیدار با «مولوی عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌ وزیر حکومت طالبان گفت: اکنون افغانستان یک کشور آرام در منطقه است و به همین منظور کشورهای جهان می‌خواهند در بخش‌های مختلف روابط خود را با کابل برقرار نمایند.

ژومانگارین در این دیدار آمادگی قزاقستان برای همکاری در بخش‌های فرهنگی و اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان افغان را اعلام کرد.

وی همچنین خواستار آغاز پروازهای مستقیم کابل به آستانه شد.

عبدالکبیر نیز تاکید کرد: امارت اسلامی مرزهای افغانستان را کاملاً کنترل کرده، مواد مخدر و فساد را ریشه کن کرده است و حاکمیت ملی مستقلی را را احیا نموده است.

در کمتر از سه سال گذشته، حکومت طالبان بارها اعلام کرده است با ایجاد امنیت همه جانبه در افغانستان بیش از هر زمان دیگری، شرایط برای اجرای پروژه‌های بزرگ اقتصادی در این کشور مساعدتر شده و میزان تبادلات تجاری میان افغانستان و دیگر کشورهای منطقه به خصوص همسایگانش افزایش یافته است.

ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستانطالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابدبرگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم