Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@02:52:58 GMT

عمران خان: دولت مخالفان را به رسمیت نخواهم شناخت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۱۲۳۲

عمران خان: دولت مخالفان را به رسمیت نخواهم شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

دادگاه عالی پاکستان اواخر روز پنجشنبه با اعلام اینکه انحلال پارلمان این کشور در هفته گذشته غیرقانونی بوده است، تشکیل دوباره پارلمان را بلامانع عنوان کرد.

به گزارش رویترز، عمران خان که در صورت تشکیل دوباره پارلمان، احتمال رأی عدم اعتماد به او زیاد است، گفته که رأی دادگاه قانون اساسی را می‌پذیرد، هرچند نسبت به این رأی اعتراض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر پاکستان هفته گذشته در جلسه برای رأی عدم اعتماد به او، خواستار انحلال پارلمان شده بود و حال در تازه‌ترین موضع گیری خود در سخنرانی آخر شب جمعه با وابسته دانستن مخالفانش به کشورهای خارجی گفت: «من یک دولت وارداتی را نمی‌پذیرم.»

«شهباز شریف»، برادر کوچک‌تر «نواز شریف»، نخست‌وزیر سابق پاکستان در سه دور گذشته، پس از حکم دادگاه درباره تشکیل دوباره و از سرگیری فعالیت پارلمان گفته است که در صورت برکناری «عمران خان»، گروه‌های مخالف او را برای تصدی سمت نخست وزیری معرفی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عمران خان پاکستان تحولات پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان  کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: در چندماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه اندازی خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی در همایش روسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار داشت: ۲۱  هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح وسازش مختومه شده است.

وی گفت: سال گذشته شورا‌های حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده را با صلح وسازش مختومه نموده اند.

وی خاطرنشان ساخت: شورا‌های حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعا به ۲۶ هزارو ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی نموده اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شورا‌های حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: درسال گذشته ۲۶ هزارو ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شورا‌های حل اختلاف در ۵ حوزه قضایی شرق استان کرمان وارد  و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه گردیده است.

وی  به فعالیت شعبه شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم اشاره و بیان داشت: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شورا‌ها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰  پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: طی سال گذشته تعداد  ۱۶  زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست