Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@15:07:29 GMT

کشف ۱۰ کیلو هروئین با دستگیری دو قاچاقچی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۲۰۱۲

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی،سرهنگ مهدی سلمانیان افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی ۲ عامل اصلی توزیع مواد مخدر را در محدوده بلوار مصلی مشهد شناسایی کردند.   وی گفت: پلیس امروز با هماهنگی مرجع قضایی این ۲ متهم را در عملیاتی دستگیر و از آنها علاوه بر هروئین، یک قبضه اسلحه نیز کشف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی نیز افزود: تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان در اقدامی اطلاعاتی، فروشگاه محل توزیع قرص های غیر مجاز قاچاق را در مشهد شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی محل را مورد بازرسی قرار دادند.
سرهنگ امید نودهی گفت: در این عملیات بیش از ۱۵ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص های غیرمجاز و ۶۲۰ عدد شامپو و اقلام بهداشتی قاچاق کشف و به کارشناسان دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی تحویل داده شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی افزود: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد مواد مخدر هروئین پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: دیروز ۳۳ فقره تصادف جرحی و ۲۵۷ فقره تصادف خسارتی در کلانشهر مشهد رخ داده است.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود :مرتکبان ۶ هزار و ۷۳۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۴۲۲ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.   وی ادامه داد: ۶۲ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.   سرهنگ اسدنژاد افزود: سرعت بالا و حرکات نمایشی از مهمترین تخلفات حادثه ساز هستند که حوادث مرگ آفرین در پی دارند، لذا رانندگان باید از انجام این تخلفات به صورت جدی پرهیز کنند.   روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کنند.      

 

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند