Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد رضایی گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی ساخت خط تولید قهوه بعد از کلنگ زنی که در سال ۸۹ با حضور سرپرست جهاد کشاورزی وقت انجام گرفت دیگر برای پیگیری عملیات اجرایی طرح به شهرک مراجعه نداشته و همین امر موجب تعلیق طرح شد.

او سرمایه گذار اندونزیایی قرار بر آن داشت طرح فوق را در مدت  یکسال اجرایی کند، که به علت اقدام نکردن  اکنون، زمین دو هکتاری اختصاص یافته به طرح متعلق به شهرک بوده و در صورتی که هر سرمایه گذار جدید قصد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شهرستان را داشته باشد زمین فوق به وی واگذار خواهد شد و دیگر در سامانه شهرک صنعتی اسدآباد نامی از این سرمایه گذار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک صنعتی اسدآباد ۹۲ هکتار مساحت دارد و ۱۸ کارخانه تولیدی و صنعتی در این شهرک وجود دارد.

مدیر شهرک صنعتی اسدآباد گفت: اکنون  ۱۴ واحد در این شهرک فعال و ۴ واحد تعطیل و در تملک بانک ها هستند که رفع مشکل این واحد‌ها و ورود به چرخه تولید مجدد آن‌ها در دست پیگیری است.

رضایی گفت: علاوه بر آن با تعداد ۳۵ واحد نیز دارای قرار داد هستیم که زمین لازم به سرمایه گذاران این طرح‌ها تحویل داده شده و ساخت این طرح‌ها توسط سرمایه گذار فعلا نیمه راکد است.

او گفت: اکنون عملیات اجرایی ساخت  سه طرح صنعتی شامل تانکر سازی، طرح فرآوری خرما و طرح محصولات متنوع کره، شیره خرما و انواع مربا در شهرک صنعتی اسدآباد فعال هستند.

مدیر شهرک صنعتی اسدآباد گفت: طرح کارخانه تولیدی تانکر سازی هم اکنون دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و با وصل شدن خط تولید آن طرح فوق  به بهره برداری خواهد رسید.

رضایی گفت: زمین مورد نیاز ساخت واحد صنعتی فرآوری خرما در شهرک صنعتی اسدآباد هم  یک ماه پیش به سرمایه گذار طرح واگذار و عملیات اجرایی ساخت آن توسط سرمایه گذار آغاز شده است.

او گفت:ظرفیت اسمی تولید سالیانه این واحد فرآوری صنعتی را ۵۰۰ تن است.
منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی جهاد کشاورزی شهرک صنعتی اسدآباد شهرک صنعتی سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

فرزاد محمدی  اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحد‌های صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیاز‌های فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیاز‌های فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحد‌های تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد