Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@18:17:58 GMT

معرفی سرمربیان تیم‌ های ملی پاراتکواندو​​​​​​​

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۲۸۸۲

سرمربیان تیم‌های ملی پاراتکواندو مشخص شدند

سرمربیان تیم‌های ملی پاراتکواندو مردان و بانوان معرفی شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسعود لشگری سرپرست دبیری و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو گفت: قرارداد کادر فنی تیم‌های ملی بانوان و آقایان و همچنین پاراتکواندو به پایان رسیده و بر همین اساس انتخاب مربیان این تیم‌ها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتخاب اعضای کمیته فنی، گزینه‌های هدایت تیم های ملی انتخاب شدند.

وی ادامه داد:  جلسات کمیته فنی به صورت مجزا و در دو روز برگزار شد و طی آن منتخبین هدایت تیم‌های ملی به نام‌های پیام خانلرخانی، محمدرضا زوار، مرتضی سلطانی، بیژن مقانلو، علی محمد بسحاق و فریبرز عسکری، مهرو کمرانی، مینو مداح، ندا زارع و عاطفه کشاورز، برنامه‌های خود را به کمیته فنی ارائه دادند و از آن دفاع کردند.

لشگری عنوان کرد: با توجه به آنکه در سال 1401 رویدادهای متعدد و مهمی پیش‌رو تیم‌های ملی قرار دارد، بر همین اساس کمیته فنی برنامه‌های خاصی برای تیم های ملی دارد که در هفته جاری با برگزاری جلسه برنامه و شرایط گزینه‌های هدایت تیم ملی بررسی و  نتیجه را به اطلاع خانواده تکواندو خواهد رساند.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در پایان در خصوص تیم ملی پاراتکواندو گفت: در این بخش کمیته فنی به جمع‌بندی رسیده و بر همین اساس در گروه بانوان عاطفه کشاورز و در بخش مردان مرتضی سلطانی مسئولیت تیم ملی پاراتکواندو را برعهده خواهند داشت.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر سپاهان رکورددار بیشترین برد بین نمایندگان ایران در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان: ویلموتس در بلژیک هم منفور است! ایگور بلانوف، برنده توپ طلا در جنگ اوکراین / عکس سوپر گل دیمیتری پایه به پائوک سالونیکی در لیگ کنفرانس اروپا (مارسی 2-0 پائوک سالونیکی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ملی پاراتکواندو تیم های ملی کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است

رسول شکری نیا در گفتگو با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: با توجه به سند تحول سازمان، تولید برنامه‌های محتوایی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت برای انتقال به نسل آینده در صدا و سیمای گلستان در جریان است.

شکری نیا بر همکاری‌های رسانه‌ای در فضای ایثار و شهادت و ضرورت گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کرد و افزود: وظیفه ذاتی رسانه ملی پرداختن به مقوله ایثار و شهادت است و صداوسیمای گلستان آمادگی تولید برنامه‌های مختلفی را در حوزه ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون و بدهکار به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و هر چقدر که در راه خدمت رسانی به آنها گام برداریم باز هم کم است، گفت: برنامه‌سازان رسانه استانی همچون سال‌های گذشته همه توان و ظرفیت خودرا برای معرفی ارزش‌ها و نشر فرهنگ ایثار و شهادت به کار خواهند گرفت.

در ادامه این نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیر کل صدا و سیما با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: دشمن در عرصه رسانه بسیار هزینه می‌کند تا به هر طریقی اذهان جامعه را مشوش و جوانان ما را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین کند و این بار سنگین بر دوش رسانه ملی است تا با جهت دهی درست بتواند با برنامه‌های ترویجی ایثار و شهادت و معرفی چهره‌های ایثارگر، حقیقت اهداف متعالی این انقلاب را به جامعه معرفی کند.

اسدی با تشکر از پوشش و توجه خوب صدا و سیما به مسائل ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان گفت: تعامل بسیار خوبی میان بنیاد شهید وصداوسیمای گلستان برای تولید برنامه‌های محتوایی در حوزه ایثار و شهادت وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند