Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد با هدایت جواد نکونام در اولین گام از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هفته گذشته نتوانست مقابل الغرافه با هدایت استراماچونی برنده شود و به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

استراماچونی سرمربی اسبق استقلال در این فصل روی نیمکت الغرافه قطر نتایج خوبی در لیگ ستارگان گرفته و این مربی ایتالیایی قصد دارد نتایج خوبش را در آسیا نیز تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش کشورمان یکی از مهره های کلیدی استراماچونی به شمار می آید.

نشریه «الشرق» قطر امروز در گزارشی به تغییر تاکتیک استراماچونی بعد از تساوی مقابل فولاد برای برد در بازی دوم مقابل آهال ترکمستان پرداخت و نوشت: الغرافه در اولین گام نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و مقابل فولاد ایران به نتیجه تساوی دست پیدا کرد. آنها در این بازی اشتباهات زیادی مرتکب شدند و می توانستند بازی را ببازند ولی در بازی دوم می خواهند از اشتباهاتشان در دیدار اول درس بگیرند.

به همین خاطر استراماچونی سرمربی ایتالیایی الغرافه در بازی دوم می خواهد با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اول وارد میدان شود و با ترکیبی جدید می خواهد آهال را غافلگیر کند.

البته برنامه دیگر استراماچونی رصد دقیق ستاره های تیم گمنام ترکمنستانی است تا بتواند در دومین بازی برنده خارج شود و برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جواد نکونام استراماچونی الغرافه فولاد لیگ قهرمانان آسیا سعید عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی‌نژاد در بازی روز گذشته فولاد مقابل تراکتور در اهواز از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کرد و این تصور به وجود آمد که برای دومین بار در این فصل محروم شده است.

علی‌نژاد یک بار با دریافت 4 اخطار در ترکیب فولاد دیدار هفته شانزدهم مقابل گل‌گهر سیرجان را از دست داده بود و حالا باید سه اخطار بگیرد تا دوباره محروم شود. او در مسابقه با ملوان و تراکتور کارت زرد گرفته و با وجود برخی شایعات مقابل استقلال محروم نیست.

در این خصوص باشگاه فولاد از سازمان لیگ هم استعلام گرفته و مشخص شده که علی‌نژاد مشکلی برای همراهی این تیم مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ندارد.

به این ترتیب جفرسون باهیا مدافع برزیلی که در بازی روز گذشته تیمش با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد، تنها محروم فولادی‌ها در مصاف حساس با استقلال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • واکاوی تساوی سپاهان و استقلال خوزستان؛ بی‌انگیزگی مفرط
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود