Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان نادری در دیدار با مجموعه کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با قدردانی از زحمات کارکنان این بیمارستان گفت: از هر گونه کمکی به مجموعه کادر درمان برای ریشه کنی این بیماری دریغ نخواهیم کرد.   او با بیان اینکه ۲۰ هزار ماسک و ۴۰۰ عدد ژل ضد عفونی به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج اهدا شد می گوید: پیش از این هم تعداد زیادی بسته بهداشتی به بیمارستان های معین کرونایی استان توسط این بنیاد اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان، علاوه بر این کمک ها، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ستاد اجرایی فرمان امام با کمک گروه‌های جهادی در تهیه لوازم بهداشتی نظیر مواد ضدعفونی کننده، گان، شیلد، ماسک و دستکش خدمات رسانی کرده است.   رئیس بیمارستان شهید بهشتی هم گفت: مجموعه کادر درمان تا پایان همه گیری این بیماری با انرژی مضاعف در خدمتگزاری مردم آماده هستند.   نیازی هم با تشکر از مجموعه ستاد اجرایی، ابراز امیدواری کرد با تدابیر پیش بینی شده هر روز شاهد کاهش ابتلا به این بیماری باشیم. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ستاد اجرایی فرمان امام توزیع ماسک ستاد اجرایی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول