Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شعبانی گفت: رویکرد علمی و دانش محور پایه تمام برنامه ریزی ها، هدف گذاری ها، اجرا و اقدامات مدیران شهرستان ایرانشهر است.

او گفت: سال گذشته با پرداخت ٢٢٨ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک ها، صندوق کارآفرینی و نهاد‌ها بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شغل در شهرستان ایجاد شده است.

فرماندارایرانشهر گفت: باید با توسعه تولید، اشتغالزایی و رونق کسب و کار برای مردم، فضای پویایی اجتماعی و نشاط و امید به زندگی را گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از ٢۵٢ میلیارد تومان اعتبار و بودجه شهرستان در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است که باید مدیران شهرستان علاوه بر جدیت در اجرای پروژه ها، در جهت جذب باقی مانده اعتبارات نیز تلاش کنند.

شعبانی گفت: ظرفیت‌های فراوانی در ایرانشهر وجود دارد که تیم اقتصادی شهرستان باید با پویایی و متدلوژی علمی به سمت توسعه و پیشرفت برنامه ریزی و حرکت کند.

فرماندار ایرانشهر گفت: تیم اقتصادی شهرستان باید با بازنگری در فرآیند کار و بازشناخت علمی قابلیت ها، روش‌ها را اصلاح و متناسب با نام و هدفگذاری سال تغییر دهد و بانک‌ها به عنوان پشتیبان توسعه شهرستان، ظهور پررنگ تری در مسیر توسعه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری ایرانشهر اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان