Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@22:36:57 GMT

توزیع اقلام اساسی ماه رمضان در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۴۴۴۳

توزیع اقلام اساسی ماه رمضان در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان تامین شده و نگرانی در این باره وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مهرداد داودزاده اظهار کرد: برای پاسخ به نیاز بازار ماه مبارک رمضان اقلام اساسی از قبیل شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و برنج تامین شده و در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تصریح کرد: در قالب طرح ضیافت، ۵۰۰ تن شکر سهم خانوار در استان جذب شده است که با قیمت ۱۵ هزار تومان در هر کیلوگرم عرضه می شود همچنین ۲۰۰ تن شکر سهم اصناف برای استان جذب شده است.

وی افزود: ۵۰۰ تن، برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم و ۴۰۰ تن برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم ویژه ماه مبارک رمضان در حال توزیع است و ۷۰ تن برنج پاکستانی هم با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در این ماه عرضه می شود.

داودزاده گفت: مشکلی در تامین گوشت مرغ کشتار روز در استان وجود ندارد و این محصول با قیمت ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان در هر کیلوگرم در بازار به دست مصرف کننده می رسد.

داودزاده افزود: در قالب طرح ضیافت، ۲۵۵ تن گوشت منجمد مرغ در استان توزیع می شود که قیمت آن همچون طرح نوروزی به ازای هر کیلوگرم۲۰ هزار تومان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۷۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۹۰ تن گوشت منجمد گوسفند هم در استان جذب شده است که با قیمت مصوب توزیع می شود.

داودزاده درباره قیمت مصوب گوشت منجمد گوساله گفت: هر کیلوگرم ران ۱۱۵ هزار، سردست ۱۰۵ هزار، گردن ۱۰۵ هزار و کارتنی مخلوط ۱۰۵ هزار تومان عرضه می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: هر کیلوگرم گوشت منجمد ران گوسفند ۱۱۵ هزار، سردست ۱۰۸ هزار، راسته ۱۱۰ هزار، گردن ۱۰۰ هزار و قوه گاه ۷۴ هزار و ۳۰۰ تومان عرضه می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالي ماه رمضان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی تومان در هر کیلوگرم عرضه می شود گوشت منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران  جوان، قیمت کنونی هرکیلو بره نر را ۲۱۵ هزار تومان و دام سنگین  ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هر کیلو گوشت گوسفندی در فروشگاه ها و قصابی ها ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان و گوشت نر گوساله ۰ تا ۴۲۰ هزار تومان است.

پوریان ادامه داد: عرضه گسترده دام زنده موجب شده تا گوشت به قیمت واقعی خود برسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه جمعیت دام سبک به بیش از ۷۱ میلیون راس و دام سنگین ۵.۵ میلیون راس رسیده است، افزود: با توجه به افزایش زایش دام ها در فصل بهار، روند جمعیت دامی افزایش می یابد که این مهم به نفع مصرف‌کنندگان داخلی است.

به گفته او، بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات  روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن می رسد.

پوریان گفت: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود. گفتنی است با توجه به زایش های زمستان و بهار امکان صادرات ۵۰۰ هزار راس دام به بازارهای هدف وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول