Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران گفت: دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند کتاب‌های درسی مورد نیاز خود را با ۴۰ درصد تخفیف از مؤسسه انتشارات خریداری کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی اکبری، رئیس مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران گفت: با مصوبه جدید هیأت امنای دانشگاه، دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند کتاب‌های درسی مورد نیاز خود را با ۴۰ درصد تخفیف از مؤسسه انتشارات خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دانشجویان تمامی رشته‌ها و مقاطع می‌توانند به صورت گروهی و با تهیه فهرستی از نفرات کلاس که به تأیید آموزش یا استاد مربوطه رسیده باشد، با مراجعه به فروشگاه‌های مؤسسه انتشارات با تخفیف ۴۰ درصدی نسبت به تأمین کتاب‌های درسی مورد نیاز اقدام کنند.

این تخفیف در گذشته ۳۰ درصد بوده که با مصوبه جدید هیأت امنای دانشگاه به ۴۰ درصد افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران تخفیف کتاب انتشارات دانشگاه مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران کتاب های درسی ۴۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند