Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی تاکید کرد: راه اندازی مجتمع های تولید نان در این استان نیازمند حمایت مکان های فروش همچون سوپرمارکتی ها است.

سید جلال موسوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته چندین مجتمع تولید نان در این استان راه اندازی شد، اظهار کرد: اما این مجتمع ها به خاطر عدم حمایت تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید مکان هایی همچون سوپرمارکتی ها از مجتمع های تولید نان، حمایت های لازم را انجام و از آن ها خرید نان می کردند و از سوی دیگر دانشگاه علوم پزشکی نیز نظارت های لازم را بر روی نانی که در آنجا به فروش می رسید انجام می داد که این محقق نشد.

موسوی افزود: در واقع سوپر مارکتی ها برای اینکه سود بیشتری داشته باشند، نان مورد نیاز خود برای فروش را از نانوایی ها که با قیمت کمتر بود خریداری می کردند و از سوی دیگر نانوایی ها نیز برای اینکه تمامی نان پخت شده آن ها به فروش برسد، قسمتی از آن را به سوپرمارکتی می فروختند.

وی ادامه داد: اگر قرار بر این باشد که دوباره مجتمع تولید نان در این استان راه اندازی شود باید جلوی خرید نان سوپرمارکتی ها از نانوایی ها جلوگیری شود و دانشگاه علوم پزشکی و غذا و دارو نیز بر روی آن نظارت ها لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول در ادامه در پاسخ به این سوال که گفته شده علت کمبود نان در برخی از ساعات خراسان شمالی به علت فروش نان به سوپرمارکتی ها است، گفت: این موضوع درست نیست و کمبود نانی در این استان وجود ندارد.

وی افزود: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان تعدادی از مردم خرید نان را به زمان نزدیک افطار موکول می کنند که این امر موجب می شود تا صف های نانوایی شلوغ شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی ادامه داد: در زمان های نزدیک ظهر که نانوا نان را پخت کرده و مشتری برای فروش آن وجود ندارد، مجبور می شود تا به سوپرمارکتی ها بفروشد و در این رابطه باید شهروندان زمان خرید نان را مدیریت کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالي نانوايي نان مجتمع تولید نان سوپرمارکتی ها خراسان شمالی تولید نان راه اندازی مجتمع ها خرید نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام نخستین ام‌.آر.آی توسط دستگاه نسل جدید در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _به خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه ، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه‌اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم است که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: امید است با بهره‌برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

محمدی همچنین خبر داد: با پیگیری‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه، یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب راه‌اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام‌آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با راه اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان جهت ارائه خدمات لازم به بیماران به ۵ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 748051

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود