Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:02:33 GMT

پای گرانی ها به آرامستان هم رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۴۶۸۲

پای گرانی ها به آرامستان هم رسید

دوستی گفت: افزایش تعرفه‌ها با توجه به قبور، تغسیل، کفن و دفن، اطفال و بزرگسال متفاوت و متغیر است.

او می گوید: قرارداد شرکت قبلی اوایل فروردین ماه امسال به پایان رسیده و شرکت جدید از خرداد ماه به مدت یک تا سه سال در آرامستان خدمات ارائه خواهد کرد.

مدیر آرامستان های شهرداری زنجان گفت: برون سپاری خدمات بهشت زهرا شامل تغسیل، تدفین، فضای سبز و نظافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دوستی گفت: در تلاشیم تا با جذب سرمایه گذار برای آرامستان جدید زنجان طرح جامع توسعه‌ای از جمله توسعه قبور، فضای سبز، مبلمان، زیباسازی و حتی ایجاد پارک‌های موضعی را اجرا کنیم.

او می گوید: از طریق راه و شهرسازی استان زنجان پیگیر زمین ۵۰ هکتاری مجاور آرامستان هستیم و به زودی سند آن به نام سازمان انتقال پیدا خواهد کرد.

مدیر آرامستان شهرداری زنجان در خصوص ایجاد علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر بهشت زهرا (س) گفت: مبادی ورودی و خروجی بهشت زهرا (س) اصلاح خواهد شد که در این صورت از بار ترافیکی نیز کاسته خواهد شد.

دوستی در خصوص راه‌اندازی اتوبوس در مسیر بهشت زهرا، گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته از سازمان مدیریت حمل‌ و نقل بار و مسافر شهرداری، یک دستگاه اتوبوس برای این مسیر تعبیه شده که در روز‌های پنج‌شنبه فعالیت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری زنجان آرامستان های زنجان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟   آب حیوان تیره گون شد خضر فَرُّخ پِی کجاست خون چکید از شاخِ گل بادِ بهاران را چه شد؟   کس نمی‌گوید که یاری داشت حقِّ دوستی حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد؟   لعلی از کانِ مُروّت برنیامد سال‌هاست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟   شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟   گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟   صدهزاران گل شکفت و بانگِ مرغی برنخاست عندلیبان را چه پیش آمد هَزاران را چه شد؟   زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت؟ کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟   حافظ اسرارِ الهی کَس نمی‌داند، خموش از که می‌پرسی که دورِ روزگاران را چه شد؟ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • بهشت اردیبهشت اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • پاکبان پاک‌سرشتِ زنجانی
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟