Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@16:38:03 GMT

عرضه مرغ منجمد باید فوری متوقف شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۴۸۴۳

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: اساس توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار است، ولی وقتی با مازاد تولید مواجه‌ایم دیگر عرضه مرغ منجمد توجیهی ندارد.

به گزارش بازارنیوز، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: وقتی با مازاد تولید مرغ مواجه هستیم عرضه مرغ منجمد توجیهی ندارد و بایستی متوقف شود. همچنین شرکت پشتیبانی امور دام نیز باید نسبت به خرید مرغ مازاد مرغداران اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه برخی از واحد‌های مرغداری برای فروش مرغ هایشان دچار مشکل شده‌اند، اظهار کرد: انتظار ما از شرکت پشتیبانی امور دام این است که ضمن توقف فوری عرضه مرغ منجمد تحت هر عنوان و به هر طریقی، مرغ‌های مازاد را با فوریت از مرغداران خریداری کند و اجازه ندهد که مرغداران بیش از این ضرر کنند.

وی ادامه داد: اگر این مرغ‌ها به موقع خریداری نشوند در سالن‌های پرورش می‌مانند وزن آن‌ها زیاد می‌شود. در نتیجه تناژ مرغ زیادتری وارد بازار خواهد شد و تعادل بین عرضه وتقاضا نیز بیشتر بهم می‌خورد و مرغداران متحمل ضرر و زیان زیادی می‌شوند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در پاسخ به اینکه چرا بیش از نیاز کشور جوجه ریزی شده که حالا مرغداران با مازاد مرغ مواجه شوند؟ گفت: نیاز‌ها در مقاطع مختلف متفاوت است. بر اساس رسم هر سال بعد از تعطیلات عید با کاهش تقاضا و کاهش عرضه مواجه هستیم. ولی پیش بینی دولت این بود که با توجه به اینکه ماه رمضان را در پیش داریم با کاهش تقاضا مواجه نخواهیم شد؛ بنابراین بیش از نیاز کشور جوجه ریزی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای متعادل سازی عرضه و تقاضا بایستی توزیع مرغ منجمد متوقف شود، گفت: اساس توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار است، ولی وقتی با مازاد تولید مواجه‌ایم دیگر عرضه مرغ منجمد توجیهی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت تامین نهاده‌ها به چه صورت است؟ گفت: تامین، تخصیص و شارژ نهاده‌ها در سامانه بازارگاه دچار مشکل شده است و بارگیری نهاده‌ها نیز به درستی انجام نمی‌شود. از طرفی بسیاری از واردکنندگان با بهانه‌هایی، چون عدم تخصیص ارز و عدم صدور مجوز گمرک، نهاده‌های خریداری شده را ارسال نمی‌کنند. برخی از واحد‌های مرغداری ۴۰ روز است که نهاده خریداری کرده‌اند، ولی هنوز به دستشان نرسیده است.

اسدالله نژاد گفت: البته وزارت جهاد کشاورزی وعده داده است که این مشکلات ظرف یکی دو روز آینده رفع شود.

/ ایسنا

برچسب ها: عرضه مرغ منجمد ، اتحادیه مرغداران گوشتی ، مازاد تولید لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000R6r

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عرضه مرغ منجمد اتحادیه مرغداران گوشتی مازاد تولید اتحادیه مرغداران گوشتی عرضه مرغ منجمد مازاد تولید نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • آیا منجمد کردن نان آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه