Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی هاشمی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با همراهی معاون فنی شرکت از شهرک‌های صنعتی ملوسجان و دارویی در شهرستان بیضا بازدید کرد.

او در این بازدید همچنین از طرح ویژه نظارت و پایش ساخت وساز طرح‌های صنعتی خبر داد و گفت: در این طرح ساخت وساز‌ها بررسی و درصورتی که متقاضیان بر اساس برنامه زمان بندی اقدام نکرده باشند، اراضی آن‌ها بر اساس قانون، فسخ و به سرمایه گذاران دیگر واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی بر اهتمام ویژه به منظور تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد تاکید کرد و گفت: در این زمینه فسخ قرارداد‌های راکد با جدیت انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به درخواست‌های متقاضیان برای سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی گفت: آماده سازی ۸هکتار زمین در این شهرک صنعتی در برنامه قرار می‌گیرد.

او همچنین به واگذاری امور راهبری شهرک صنعتی به شرکت خدماتی بر تلاش واهتمام بیشتر شرکت خدماتی به منظور حفظ و نگهداری از تاسیسات و زیرساخت‌های شهرک صنعتی تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ملوسجان گفت: به زودی این تصفیه خانه فاضلاب تحویل شرکت خدماتی می‌شود.

در شهرک صنعتی ملوسجان ۷۳ قرارداد واگذاری زمین منعقد شده و ۳۹ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال افزون بر ۹۰۰ نفر در مرحله بهره برداری قراردارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از شهرک صنعتی دارویی بیضا بازدید و درجریان آخرین وضعیت اجرای طرح‌های زیرساختی این شهرک صنعتی قرار گرفت.

هاشمی گفت: ایجاد زیرساخت‌ها با هدف فراهم کردن بستر لازم برای استقرارواحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی دارویی بیضا در اولویت قراردارد و باتوجه به نزدیکی این شهرک صنعتی به مرکز استان، یکی از گزینه‌های مهم سر ریز سرمایه گذاری شیراز، است.

هاشمی در ادامه تامین برق و آب را مهترین نیاز زیرساختی این شهرک صنعتی دانست و گفت: در این زمینه مذاکره‌هایی با شرکت آب منطقه‌ای فارس و شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق شیراز انجام شده که امیدواریم با تعامل و همکاری این مجموعه‌ها بتوانیم با تامین این زیرساخت‌ها، واگذاری زمین را آغاز کنیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ایجاد این شهرک صنعتی با هدف هدایت سرمایه گذاران مرکز استان که با نبود زمین صنعتی جهت اجرای طرح‌های خود در مرکز استان، روبرو شده اند، در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: شهرک صنعتی دارویی در فاز نخست در ۲۰۰هکتار برای استقرار همه گروه‌های صنعتی بویژه صنایع دارویی در نظر گرفته شده است که در فاز دوم نیز ۲۰۰هکتار دیگر به مساحت فعلی اضاف می‌گردد و در فاز‌های بعدی قابل توسعه تا ۱۰۰۰ هکتار خواهد بود.

هاشمی گفت: با تکمیل زیرساخت‌ها و واگذاری اراضی و و استقرارواحد‌های تولیدی و صنعتی، شهرک صنعتی دارویی بیضا به یکی از شهرک‌های صنعتی مطرح استان و کشور تبدیل می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با بهره برداری در فاز نخست در این شهرک صنعتی بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر خواهند شد که پیش بینی می‌شود در این واحد‌ها برای افزون بر پنج هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد شود.

هاشمی گفت: رویکرد اصلی ایجاد این شهرک صنعتی، استقرار صنایع مرتبط با دارویی و تجهیزات پزشکی و نیز فراوری گیاهان دارویی است و در برخی از زون‌های این شهر ک نیز بر اساس ضوابط استقرار واحد‌های صنعتی، سایر صنایع مستقر خواهند شد.

انصاری معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز در این بازدید گفت: طرح زیرسازی خیابان اصلی انجام شده و طرح شبکه فاضلاب نیز با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال درحال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی فارس مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس شهرک صنعتی دارویی تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی زیرساخت ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار