Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:56:33 GMT

مک کانل وعده حمایت از ترامپ را داد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۴۹۰۳

مک کانل وعده حمایت از ترامپ را داد

به گزارش روز شنبه ایرنا، روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: مک کانل سناتور جمهوریخواه ایالت کنتاکی گفت حمایت از نامزد نهایی حزب جمهوریخواه بخشی از وظایف او به عنوان یکی از رهبران این حزب است.

مک کانل پیشتر نیز اظهارات مشابهی را مطرح کرده بود هر چند در بسیاری از مسائل بزرگ با ترامپ اختلاف نظر دارد.

اختلافات مک کانل و ترامپ به دنبال انتخابات سال ۲۰۲۰ و ادعای ترامپ درباره تقلب گسترده در این انتخابات بروز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مک کانل در این انتخابات از انتقال آرام قدرت به جو بایدن رئیس جمهوری کنونی آمریکا حمایت کرد.

به دنبال دستور ترامپ در حمله به کنگره آمریکا در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۷ دی) مک کانل ترامپ را در این حمله مقصر دانست. ترامپ سپس با طرح شکایتی از جمهوریخواهان سنا خواست مک کانل را از رهبری این حزب برکنار کنند.

مک کانل در مصاحبه با اکسیوس گفت: حمایت او از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۱  «به هیچ وجه با اظهارات قبلی اش ناسازگار نیست».

وی گفت: با هر آنچه درباره حمله به کنگره گفتم موافق هستم. ولی نامزدی جمهوریخواهان را از رئیس جمهوری نخواهم گرفت. نامزد جمهوریخواهان با آرای این حزب در سراسر کشور انتخاب شده است.

شصتمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا  سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵آبان ۱۴۰۳)خواهد بود. برنده انتخابات ۲۰۲۴، فعالیت ریاست‌جمهوری خود را بعد از تحلیف و از تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۵ (۱۱ بهمن ۱۴۰۳)تا ۲۰ ژانویه ۲۰۲۹ (۱۱ بهمن ۱۴۰۷) انجام خواهد داد.

برچسب‌ها حزب جمهوری خواه آمریکا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حزب جمهوری خواه آمریکا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا حزب جمهوری خواه آمریکا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا مک کانل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش لاهرود اظهار کرد: دولتمردان باید مشکلات معیشتی را حل کنند تا ارزش پول ملی افزایش یافته و در سفره مردم ملموس باشد و قدرت خرید مردم زیاد شود.

وی با انتقاد از دولت، وزارت بهداشت و مجلس بابت عملی نشدن وعده های دروغ فرزندآوری که مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: این مصوبه مورد انتظار مقام معظم رهبری در کشوربود اما زیر بار نرفتن بیمارستانهای خصوصی بابت زایمان رایگان طبیعی گله مند هستیم و مصرا می خواهیم تا دستور ویژه رئیس‌ جمهوری بابت فرزند آوری محقق شود.

امام جمعه مشگین شرقی با ابراز تاسف از جامعه و نظام پزشکی بابت شرمساری که پزشکان متخصص شیراز در پارتی و مجلس گناه و شرب خمر و مسمومیت و فوت ناشی از شراب تقلبی گفت: اجرای طرح نور با تولید نیروی مقتدر و مظلوم انتظامی سبب خرسندی است و از بابت اجرای قدردان نیروهای نظامی هستیم و حمایت همه جانبه خود را از این طرح اعلام می کنیم.

صفری با تبریک هفته معلم اظهار کرد: هویت منابع انسانی در آموزش و پرورش توسط معلمان صورت می‌گیرد رفتار و گفتار، موضع‌گیری حتی اشاره معلمان در ساختن شخصیت و ایجاد هویت در دانش‌آموزان اثر دارد.

وی ادامه داد: باید معلمان ما به این نکات توجه داشته باشند که معلم باید هویت و شخصیت بسازد و تعلیم و تربیت همراه با معنویات و معرفت و تقوا باشد.

امام جمعه مشگین شرقی تصریح کرد: دولت آمریکا از زمان شروع تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه علاوه بر حمایت‌های نظامی و اطلاعاتی همه جانبه از ظرفیت‌های سیاسی، مالی، رسانه‌ای خود برای سرپوش نهادن بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بهره برده است.

صفری بیان کرد: این حمایت‌ها از رژیم صهیونیستی منجر به اعتراضات و تجمعات گسترده دانشجویی و اساتید دانشگاه‌های آمریکا شده است.

وی افزود: سرکوب خشونت آمیز جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و دیگر دولت‌های غربی در امتداد سیاست حمایت علنی آنان از نسل کشی جنایت‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد و سبب تشویق رژیم صهیونیستی به ادامه جنگ افروزی نسل کشی و جنایت علیه بشریت می‌شود.

امام جمعه ممشگین شرقی گفت: بازداشت خودسرانه، اخراج و محرومیت از کار و تحصیل و امنیتی کردن فضای دانشگاه‌ها در تضاد آشکار با تعهدات این کشورها در تضمین آزادی بیان و آزادی اجتماعات مسالمت آمیز و منع بازداشت خودسرانه قرار دارد.

کد خبر 6095831

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • پیام نتانیاهو به آمریکا: نمی‌توانیم به کسانی که به ما وعده می‌دهند اطمینان کنیم
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند