Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:20:54 GMT

بودجه شهرداری ابرکوه ۴۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۴۹۰۴

بودجه شهرداری ابرکوه ۴۵ درصد افزایش یافت

محمد سالاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  افزود: از مجموع بودجه مصوب شده امسال ۱۵۳ میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی اختصاص داده شده است .

وی با بیان اینکه در صورت تحقق درآمد شهرداری ابرکوه ، این میزان افزایش خواهد یافت اظهارکرد: بودجه ۱۴۰۰ ، ۲۱۰ میلیارد ریال بود که این میزان تحقق یافت و وصولی آن به ۳۳۸ میلیارد ریال افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه با بیان اینکه میزان بودجه وصولی درسال ۱۴۰۰نسبت به بودجه مصوب ۶۰ درصد افزایش داشت خاطر نشان کرد: از این میزان ۶۸ درصد برای فعالیت های عمرانی و ۳۲ درصد مربوط به فعالیت‌های جاری بوده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ مبلغ پنج میلیارد ریال تملک دارایی سرمایه ای از جانب دولت برای ۲ پروژه در نظر گرفته شده است .

سالاری تصریح کرد:  از این میزان مبلغ ۲میلیارد ریال آن برای تکمیل پروژه پارک غدیر و مبلغ سه میلیارد ریال برای  بهسازی خیابان های شهید بهشتی، شهید صدوقی، بلوار امام خمینی(ره) و بلوار ابوریحان در راستای پیاده رو سازی است که  امسال  نسبت به آگهی و عقد قرارداد و عملیاتی شدن پروژه های یاد شده اقدام می شود.

ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها شورای شهر طرح های عمرانی ابرکوه لایحه بودجه 1401

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر طرح های عمرانی ابرکوه شورای شهر طرح های عمرانی ابرکوه لایحه بودجه 1401 میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام دبیری ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از شوراهای برتر استان سمنان در سالن اجتماعات کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: کارهای اساسی و ماندگار در سطح شورای عالی استان ها کشور در دستور کار است.

وی با بیان اینکه بودجه و امکانات شوراها دچار مشکلات قانونی است، افزود: از نظر محل، بودجه و امکانات مشکلاتی در سطح شوراها وجود دارد که باید خلاء قانون آن حل شود.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور ادامه داد: این مساله مهم همراه با مدیریت یکپارچه شهری در راستای ارتقاء جایگاه شوراها نیز مدنظر و اولویت است.

دبیری با بیان اینکه مباحث و مسائل رفاهی اعضای شوراهای اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار داشته و پیگیری می شود، تاکید کرد: تلاش داریم مشکلات حوزه بیمه حل شود.

استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه در راستای نگاه حمایتی از شهرداری ها و دهیاری ها، بودجه حوزه دهیاری ها در سال ۱۴۰۲ به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: در بحث حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها، از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، در سال ۱۴۰۳ پرداختی به شهرداری های استان بالغ بر یک هزار و ۷۰ میلیارد تومان و به دهیاری ها نیز ۳۱۰ میلیارد تومان بوده است.

سید محمد رضا هاشمی بیان کرد: افزایش ۳۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی، برگزاری مطلوب جشن احیاء ۲۰۱ واحد راکد، بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی، واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط و… در زمره مسائلی است که در سفر هیات دولت به استان سمنان محقق شد.

کد خبر 6093285

دیگر خبرها

  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری