Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به  نقل از روابط عمومی استانداری  آذربایجان‌غربی نادر صادقی امروز در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، اجرای دقیق فرامین مقام معظم رهبری درخصوص تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین را ضروری دانسته و اظهارداشت: دستگاه‌های متولی، دانش بنیان شدن واحدهای تولیدی و صنعتی استان را در اولویت کاری خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر هدایت واحدهای تولیدی و صنعتی استان به سمت بهره مندی از دانش روز دنیا، خاطرنشان کرد: در کنار افزایش کمی و تقویت کیفی شرکت‌های دانش بنیان استان، واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی موجود آذربایجان غربی باید به سوی استفاده از دانش روز دنیا سوق داده شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه فصول و معیارهای ارتقای شرکتهای دانش بنیان از سوی دولت سیزدهم تعیین شده، تصریح کرد: در ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، کمیته هایی در بخش ها و حوزه های مختلف جهت پیشبرد سیاست تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین تشکیل می شوند.

صادقی با تاکید بر ضرورت رشد و ارتقای شرکت های دانش بنیان استان، افزود: ارتقای دانش و نوآوری واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی باید به صورت جدی از سوی دستگاههای متولی دنبال شود.

وی در پایان، تعامل و تبادل نظر مستمر دستگاههای عضو ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان را ضروری دانسته و یادآور شد: برای بقاء و حضور در رقابت‌های صنعتی دنیا، باید از دانش روز بهره ببریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان اقتصاد واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد