Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود زمینه‌های همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر لزوم افزایش همکاری بین این دو نهاد تأکید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدعلی فقیه  سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه در آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های فرهنگی دو نهاد قرار داریم، بیان کرد: اردوهای راهیان نور ویژه خانواده معظم شهدا و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران از برنامه‌های ارزنده‌ای است که امیدواریم با مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های مشترک دوجانبه اجرایی و عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود زمینه‌های همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر لزوم افزایش همکاری بین این دو نهاد تأکید کرد.

وی با تشریح ابعاد مختلف مشارکت در عرصه‌های تخصصی فرهنگی بیان کرد: موزه‌های شهدا، مرکز اسناد ایثارگران و کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت ظرفیت‌های ارزشمند و گنجینه‌هایی هستند که می‌توانند زمینه فعالیت‌های مشترک و همکاری‌های گسترده‌تر برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم سازند.

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار با اعلام آمادگی همه‌جانبه برای همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در همه زمینه‌ها و ظرفیت‌های مشترک فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی داریم تا در کنار هم قرار گیریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است

امیر سرتیپ دادرس، گفت: آنچه امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی - مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه‌ جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیروهای انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

به گزارش ایسنا،‌ امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره‌ هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره‌ هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجارهای ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه‌ فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روزها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی- مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه‌ جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیروهای انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود