Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، میثم لکزایی اظهار داشت: این مبلغ اعتبار برای تامین و تجهیز بالغ بر ۱۴۰۰ کلاس درس و با هدف بهره مندی بیش از ۴۲ هزار دانش آموز استان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد: اقلام توزیعی شامل ۵۴۹ دستگاه پرینتر، ۲۸۵۱ دستگاه تخته وایت برد، ۳۵۸ دستگاه فتوکپی، ۲۴۴۵۴ دستگاه میز و صندلی، ۱۷۹۵۰ صندلی دسته دار امتحانی، ۹۰۳ صندلی گردان، ۲۵۷۶ میز و صندلی معلم، ۶۸۶ فایل فلزی، ۴۹۹ کمد بایگانی، ۱۵۲۸ دستگاه رایانه، ۵ دستگاه تکثیر، ۱۸۰۷ عدد مبل اداری، ۶۹۵ دستگاه میز خدمت و ۳۱۱ دستگاه ویدئو پرژکتور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوع تامین اعتبار و تجهیز مدارس و کلاس‌های درس هر ساله از برنامه‌های جاری این اداره کل بوده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به رشد آمار جمعیتی دانش‌آموزان این موضوع در سال جاری و سال های آتی رشد قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: نوسازی مدارس کمبود مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی