Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:00:16 GMT

روند صعودی شیوع کرونا بین دانش آموزان در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۵۸۹۸

روند صعودی شیوع کرونا بین دانش آموزان در مازندران

عباس علیپور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در مجموع وضعیت استان از نظر بستری‌های کرونایی خوب است وب ه سمت کاهش موارد بستری پیش رفتیم، اظهار داشت: اما از نظر مراجعه بیماران سرپایی با رشد روبرو شده و پیش بینی می‌شود در هفته‌های آینده موارد بستری رشد داشته باشد.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که نسبت بستری و ابتلای کودکان و دانش آموزان ۱۲ سال به بالا روند صعودی دارد و این مسئله ما را نگران می‌کند که در روزهای آینده روند ابتلای دانش آموزان نگران کننده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افزایش شمار مسافران نوروزی در حالی است که باتوجه به واکسیناسیون صورت گرفته، به مهار بیماری کمک شده است و بالای ۹۵ درصد جمعیت دوز اول، ۸۶ درصد دوز دوم و دوز سوم را ۵۹ درصد جمعیت استان تزریق کردند.

علیپور با اظهار اینکه انتظار ما این بود که تاکنون ۷۷ درصد جمعیت هدف نسبت به تزریق دوز سوم واکسن اقدام کنند، افزود: این در حالی که فقط حدود ۲۰ درصد دانش آموزان ۵ تا ۱۲ ساله واکسن زدند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر لزوم رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی در مدارس گفت: طی هفته‌های اخیر بیش از ۸۰۰ مدرسه در استان پایش شده است.

وی مهمترین مشکلات موجود در مدارس را عدم رعایت فاصله گذاری بهداشت بیان کرد و گفت: باید زمان کلاس‌ها کاهش یابد و از تهویه مناسب استفاده شود.

کد خبر 5462701

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا ساری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه گرد و غبار آلودگی هوا سفر استانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی

استاندار مازندران از نزدیک با روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی نکا آشنا شد.در این بازدیدحوضچه آبگیر واحدهای بخار و پروژه لایروبی، پروژه آب شیرین کن ( تامین کننده آب مصرفی واحدهای نیروگاه)، اتاق فرمان واحدهای بخار، سالن توربین واحدهای بخار و پروژه طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی مورد بازدید قرار گرفت به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075446 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود