Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:53:32 GMT

۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۱۷۲

۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

سرهنگ ابراهیم جلیل پناه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان طی یک عملیات اطلاعاتی، موفق شدند فردی را که در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت داشت را شناسایی کنند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی پلیس و اشراف اطلاعاتی بر موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیات ضربتی در بازرسی از منزل متهم مقدار ۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی افزود: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جلیل پناه خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5462733

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی کشف تریاک ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا گرد و غبار سفر استانی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ "کامران ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1229517 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد