Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا کرموند گفت: همزمان با سفر هیات دولت در آذرماه سال گذشته به لرستان، اعتبارات خوبی برای هفت طرح عمرانی بخش آب و فاضلاب تخصیص یافت که امید می‌رود امسال با پیگیری‌های لازم روند اجرایی این طرح‌ها انجام شود.

وی گفت: امسال ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش محرومیت زدایی آب روستایی لرستان پیش بینی شد که بسیج سازندگی سپاه استان به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) مجری این طرح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می گوید: همچنین در بخش تهاتر بانکی و مالیاتی، ۷۸میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران طرح‌های عمرانی لرستان پرداخت شد که در این راستا عملکرد قابل توجهی صورت گرفته است.

تعداد مشترکان آب شهری در استان لرستان ۴۱۸ هزار مورد و آب روستایی بیش از ۱۴۰ هزار مورد است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب لرستان آبرسانی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه حضرت معصومه (س) روستای «دارایی» خرم‌آباد برگزار شد.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان در این مراسم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم روی مسئله‌آموزش و پرورش تأکید و سرمایه‌گذاری ویژه دارد.

وی تعلیم‌وتربیت را یکی از مقوله‌های باارزش و مورد تأکید نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا غفلت‌های گذشته در خصوص آموزش‌وپرورش جبران شود.

استاندار لرستان، اظهار کرد: فرهنگیان در رفع مشکلات حوزهٔ آموزش‌وپرورش نقش اساسی داشته و باید مشارکت داشته باشند.

شفقت با اشاره به شهید مطهری به‌عنوان بهترین معلم انقلاب اسلامی، گفت: معلمان ما باید سیرهٔ شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش‌آموزان آموزش بدهند.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط استان و رویکرد نظام و دولت سیزدهم در توجه به محرومیت‌زدایی، مراسم گرامیداشت روز معلم را در یک مدرسه روستایی برگزار کردیم.

کد خبر 6094042

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود