Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@22:15:44 GMT

چرا باید از خدمات پرفکت مانی استفاده کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۵۴۴

چرا باید از خدمات پرفکت مانی استفاده کرد؟

با توجه به اینکه امکان نقل و انتقال پول به‌طور مستقیم به حساب‌های بانکی ایرانی وجود ندارد، سیستم‌هایی وارد کار شدند که این فرآیند را تسهیل کنند، یکی از این سیستم‌ها پرفکت مانی است. اگر از کسب درآمد دلاری ناامید شده‌اید و با این سیستم آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه عملکرد و مزایای آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرفکت مانی؛ بهترین سیستم پرداخت الترونیک ارزی

پیش از اینکه به سراغ مزایای استفاده از پرفکت مانی برویم، می‌خواهیم اول بگوییم که اصلاً پرفکت مانی چیست و چه نوع حساب‌هایی دارد. Perfect Money یک سیستم بین‌المللی دریافت و پرداخت پول است که با هدف تسریع و تسهیل پرداخت‌های ارزی اینترنتی مانند انتقال یا دریافت ارز ایجاد شده است. استفاده از خدمات این سیستم برخلاف سایر سیستم‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی، برای ایرانیان تحریم نیست و می‌توانیم برای خرید از سایت‌های خارجی، کسب درآمد دلاری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال از آن استفاده کنیم.

حساب‌های پرفکت مانی انواع مختلفی دارند. هر کدام از این حساب‌ها امکانات خاصی را برای مشتریان فعال می‌کنند و البته دارای یک سطح بندی منظم و حساب شده هستند. نرخ کارمزد خدمات در هر سطح، از سطح قبلی کمتر و دایره خدمات آنها گسترده‌تر است. در ادامه بیشتر با این حساب‌های آشنا می‌شویم:

حساب‌های Normal

به همه کاربران جدید پرفکت مانی، به‌صورت پیش فرض حساب Normal تعلق می‌گیرد. این حساب‌ها محدودیت خاصی ندارند، ولی بابت هر تراکنش ۱.۵ درصد کارمزد از شما کسر می‌کنند.

حساب‌های Premium

اگر یک سال از افتتاح حساب Normal بگذرد و گردش مالی خوبی داشته باشد، به حساب ویژه یا Premium تغییر جایگاه می‌دهید. حساب‌های ویژه مزایای بسیار خوبی دارند، از جمله کاهش نرخ کارمزد تا ۰.۵ درصد!

حسابهای Partner

اما حساب نوع سوم یا اکانت پارتنر، فقط مختص اشخاص حقوقی است. یعنی شرکت‌ها و افرادی که قصد انجام نقل و انتقالات مالی B۲B را دارند. معمولاً اولویت اعطای اکانت Partner با فروشگاه‌های اینترنتی است.

با مزایای پرفکت مانی آشنا شوید

در ابتدای مطلب گفتیم که پرفکت مانی برای انجام عملیات‌های پرداخت و دریافت پول ایجاد شده است. در واقع به‌طور واضح اصلی‌ترین و مهمترین مزایای پرفکت مانی در انجام حواله‌های نقدی، بدون نیاز به ثبت نام در حساب بانکی، امکان پیگیری دریافت‌ها و پرداخت‌ها و نبود مالیات بر درآمد در تراکنش‌ها تعریف می‌شود. البته استفاده از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی مزایای دیگری هم برای کاربران ایرانی دارد، که در ادامه توضیح می‌دهیم:

می‌توانند بدون محدودیت، گردش مالی با پرفکت مانی داشته باشند و از این جهت سقف و مرزی وجود ندارد در هر لحظه و هر جا به ریز جزئیات پرداخت‌ها و دریافت‌های خود دسترسی دارند برای مبالغ موجود در حساب خود سود سالیانه دریافت می‌کنند کلیه حساب‌ها از نظر امنیتی حفاظت شده هستند مبلغ کارمزد آن برای تراکنش‌های مالی مختلف کم است هیچ محدودیت زمانی برای انجام نقل و انتقالات پولی وجود ندارد توسط معتبرترین صرافی‌های آنلاین پشتیبانی می‌شود امکان جابجایی و انتقال وجه پرفکت مانی بین کاربران را فراهم کرده است برای پرداخت خریدهای اینترنتی مختلف می‌توانیم از آن استفاده کنیم

معرفی ۴ روش سریع و فوری برای خرید و فروش پرفکت مانی

اکنون که با انواع حساب‌های پرفکت مانی و مزایای این سیستم مالی آشنا شدیم، نوبت به معرفی روش‌های خرید و فروش پرفکت مانی میرسد. سفارشات خرید و فروش پرفکت مانی در صرافی‌های آنلاین به‌صورت آنی انجام می‌شود. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد، از جمله:

ووچر پرفکت مانی بخریم

ووچر پرفکت مانی یکی از خدمات سیستم پرفکت مانی و به‌ عبارتی نوعی چک الکترونیکی است، که برای واریز یا برداشت وجه استفاده می‌شود. مزیت ووچر این است که می‌توانیم آن را به پرفکت مانی تبدیل کنیم یا با آن پرفکت مانی بخریم.

موجودی حساب وب مانی خود را به پرفکت مانی تبدیل کنیم

از این روش معمولاً زمانی استفاده می‌کنیم که بخواهیم حساب وب مانی خود را برای همیشه ببندیم. در این شرایط موجودی حساب وب مانی خود را به حساب پرفکت مانی منتقل کرده و آن را می‌بندیم.

حساب بیت کوین خود را شارژ کنیم

پرفکت مانی کیف پول‌های مختلفی دارد که یکی از آنها، بیت کوین است. ما می‌توانیم از طریق افتتاح حساب در صرافی‌های آنلاین، بیت کوین موجود در حساب‌مان را به حساب پرفکت مانی خود منتقل کنیم و آن را شارژ نماییم.

بین حساب‌های پرفکت مانی خود وجه جا به جا کنیم

پرفکت مانی امکان شارژ حساب کاربران از طریق کارت بانکی را هم فراهم کرده است. این روش پرداخت برای کاربران ایرانی راحت‌تر از سایر روش‌های نام برده است. فقط کافی است یک صرافی معتبر برای انجام این عملیات انتخاب و حسابمان را شارژ کنیم.

آیا می‌توانیم بدون احراز هویت پرفکت مانی بخریم؟

برای خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت، می‌توانیم به ‌سادگی از طریق سایت صرافی‌های آنلاین و معتبر اقدام کنیم. چون خرید یا فروش پرفکت مانی نیاز به حساب احراز هویت شده ندارد. فقط کافی است در یکی از صرافی‌های آنلاین و معتبر بدون نیاز به تایید اطلاعات هویتی (تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی) در کوتاه‌ترین زمان، حساب خود را احراز هویت کنیم و آن را با هر روشی که دوست داریم، شارژ کنیم. همچنین از طریق خدمات ارزی این سایت‌ها می‌توانیم دلار موجود در حساب پرفکت مانی خود را به ریال یا سایر ارزهای نقد و دیجیتال تبدیل کنیم.

معرفی بهترین صرافی آنلاین خرید و فروش پرفکت مانی

یکی از موضوعاتی که برای استفاده از خدمات پرفکت مانی باید به آن دقت کنیم، انتخاب صرافی آنلاین معتبر و قابل اعتماد است. چون پرفکت مانی سرمایه ارزی ماست و نقل و انتقال آن باید در فضای امنی انجام شود. در این مورد پیشنهاد ما پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال ایکس پی اکسچنج است. صرافی ایکس پِی (اکسچنج) به نشانی https://xpayex.com/ یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌های خرید و فروش پرفکت مانی و اولین صرافی آنلاین ارائه خدمات پرفکت مانی بدون نیاز به احراز هویت است. از نقاط قوت این مجموعه می‌توانیم به ضمانت امنیت حساب، سرمایه و هویت کاربران، فرآیند خرید و فروش آسان، سریع و امن و پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تیکت و چت آنلاین اشاره کنیم.

کد خبر 668650 برچسب‌ها رمزارز رپرتاژ آگهی ارز دیجیتال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رمزارز رپرتاژ آگهی ارز دیجیتال صرافی های آنلاین نقل و انتقال مانی خود احراز هویت حساب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال دختران ایران، آخرین دیدار خود در تورنمنت جوانان کافا را برابر قرقیزستان برگزار کرد و به تساوی یک بر یک دست یافت و در نهایت با سه پیروزی و یک تساوی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. در این دیدار، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ برای ایران گلزنی کرد.

تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پیش از این برابر تیم‌های تاجیکستان با حساب پنج بر صفر، ازبکستان با حساب چهار بر دو و مقابل ترکمنستان با حساب هفت بر صفر به برتری دست یافته بودند و پس از تساوی مقابل قرقیزستان، با ۱۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسیدند.

رقابت‌های زیر ۱۸ سال فوتبال دختران کافا ۲۰۲۴ با حضور تیم‌های ترکمنستان، تاجیکستان، ایران، ازبکستان و قرقیزستان، طی روز‌های دوم تا نهم اردیبهشت به میزبانی تاجیکستان و در شهر دوشنبه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • حواله علی پی
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان