Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@03:58:50 GMT

از «داغ ننگ» سعید روستایی تا خبر دو اجرای کودک

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۵۷۰

از «داغ ننگ» سعید روستایی تا خبر دو اجرای کودک

نمایش "داغ ننگ" در ایرانشهر و خبرهای از دو اجرای تئاتر کودک ، خبرهای امروز تئاتر است.

نمایش «داغ ننگ» نوشته ایاد اختر با کارگردانی فرهاد شنتیایی در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «داغ ننگ»، نوشته ایاد اختر با ترجمه مشترک کمال عبدی و شیرین سلیمی و کارگردانی فرهاد شنتیایی و با تهیه‌کنندگی سعید روستایی، اجراهای خود را آغاز نموده و هر شب در ساعت ۲۱:۴۵، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خلاصه این نمایش که برای نخستین بار است در ایران روی صحنه می‌رود، اینگونه آمده است که: امیر کاپور وکیل درجه یک آمریکایی-پاکستانی در کنار همسر نقاش خود، اِمیلی، در حال ترقی در شغل خود هستند، اِمیلی به همراه حسین، مسلمان پاکستانی و پسر خواهر امیر که به تازگی به نیویورک آمده از امیر می‌خواهند که وکالت امام فرید، امام جمعه نیویورک را بر عهده بگیرد… و این آغازی هست برای شروع جریان‌های تازه در نمایش.
در این نمایش ۷۰دقیقه‌ای، بازیگرانی(به ترتیب ورود به صحنه) همچون: فرهاد شنتیایی، شیرین سلیمی، امیرعلی شیرآبادی، بهزاد کریمی، مهسا شجاعی ایفای نقش می‌کنند. همچنین از عوامل این نمایش می‌توان به: مجری طرح: سهیل لاریجانی، مشاور کارگردان: امیر اخوین، دستیارکارگردان: سینا فراهانی، طراح صدا و آهنگساز: صادق نیک‌فرمان، طراح نور: دانیال اربابی، طراح صحنه: بردیا کوشش، طراح لباس: حسین هاشمی‌مقدم، مدیر صحنه: پارسا یوسف، اجرای صدا: شایان صفوی، اجرای دکور: علی‌اکبر چهاردلی، طراح پوستر و گرافیک: امیرحسین خدری، مدیر روابط عمومی: امیر قالیچی، مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر، اشاره کرد.
شایان ذکر است، نمایش «داغ ننگ»، با ترکیبی از گروه جوان و خلاق بازیگری، هر شب ساعت ۲۱:۴۵دقیقه، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایش می‌توانند به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه کنند.

 

 

 بازی _ نمایش"قیچی ای که دنبال کار می گشت" در تئاتر شهرزاد ماندنی شد 

بازی_نمایش " "قیچی ای که دنبال کار می گشت" به کارگردانی "سعید زین العابدین" ازیکشنبه ۲۱ فروردین به روی صحنه می رود.

نویسنده ی این نمایش موزیکال و عروسکی محمدحسین ناصربخت ،کارگردان سعید زین العابدین و بازیگران وبازی دهندگان عروسک مریم آشوری وفاطمه خدا بنده لو می باشند.
 آهنگسازی نمایش "قیچی ای که دنبال کار می گشت" را عبد آتشانی، طراحی و ساخت دکور و عروسک را مژده ذکریا پور و طراحی نور را مجتبی گیویان برعهده داشته اند.
سایر عوامل این نمایش که برای گروه سنی خردسال و کودک تولید شده است عبارتند از :روابط عمومی :ریحانه مطهری ، روژین ستاری و تبلیغات مجازی و رسانه:روشنک کریمی
بازی_نمایش " "قیچی ای که دنبال کار می گشت" از روز یکشنبه ۲۱ فروردین ساعت ۱۷:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد اجراهای خود را ادامه می دهد.
 

 

مهمان جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

نمایش شاد و موزیکال "گروفالو" از چهارشنبه ۲۴ فروردین به روی صحنه می رود

این نمایش در پی استقبال مخاطبان در مرکز تئاتر کانون ادامه ی اجراهای خود را این بار در پردیس تئاتر شهرزاد از سر می گیرد. 

نمایش شاد و موزیکال "گروفالو"  به کارگردانی سید آرش شریف زاده و نویسندگی بهرام جلالی پور(بر اساس داستانی از جولیا دونالدسون) برنده ١٨ جایزه از جشنواره های بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است. 
آهنگساز این اثر فرید نوایی، شاعرمهدی فرشیدی سپهر ، طراح صحنه سید آرش شریف زاده، طراح لباس ریحانه مطهری ، گریم سوگندکیانی ، دستیار کارگردان و برنامه ریز علیرضا ملک محمودی و بازیگران: امین ‌رضا ‌ملک ‌محمودی، امیر افسر شیبانی، نگار تقوی راد، شروین حاجی آقا جانی،نگین تقوی راد،مهدی بیابانی، علی پورمراد،ملیکا سربازوطن،آرمین فروغی, پارسا ثابت قدم می باشند.  

سایر عوامل عبارتند از :روابط عمومی :ریحانه مطهری ،روژین ستاری تبلیغات مجازی و رسانه:روشنک کریمی ،مدیر صحنه: علی  پورمراد ، منشی صحنه:مائده شفیعی  ، دستیار صحنه: نازنین زهرا شمیرانی وعکاس: فاطمه احمدی،ندا رضایی. نمایش " گروفالو" مناسب کودکان و نوجوانان است و هر روز به جز شنبه ها ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود.

این خبر بروز رسانی می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: برنده جایزه پولیتزر ، سعید روستایی ، داغ ننگ

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: برنده جایزه پولیتزر سعید روستایی داغ ننگ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود روابط عمومی داغ ننگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر

سجاد افشاریان عکسی را در پشت صحنه نمایش بک تو بلک در شیراز منتشر کرد.

سجاد افشاریان

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت