Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:13:22 GMT

اجرای طرح نذر قربانی ویژه ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۵۷۸

اجرای طرح نذر قربانی ویژه ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

حجت‌الاسلام کلات‌پور گفت: در آستانه سومین سال اجرای طرح نذر قربانی اول ماه همزمان با نهمین روز از ماه رمضان توزیع بسته گوشت گوسفندی را در دستور کار داریم‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در آستانه سومین سال اجرای طرح نذر قربانی اول ماه همزمان با نهمین روز از ماه رمضان توزیع بسته گوشت گوسفندی را در دستور کار داریم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با همکاری و حمایت‌های مؤسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، مرحله دیگری از طرح نذر قربانی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه افزود: در این طرح ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: هر بسته دارای یک و نیم کیلوگرم وزن به ارزش ۳۵۰ هزار تومان است که در شهرستان های روانسر، ثلاث باباجانی، صحنه، کنگاور و کرمانشاه توزیع خواهد شد.

گفتنی است طرح نذر قربانی در ابتدای هر ماه قمری با مشارکت خیرین نیک اندیش از سراسر ایران اسلامی و از سوی کانون فرهنگی حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح نذر قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر یک شنبه طی دیدار با مدیرکل و معاونان فرهنگی و اداری‌مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان اظهار کرد: حوزه فرهنگ، نیازمند توجه بیشتر است و چنانچه دغدغه مند این عرصه هستیم، لازم است از کانون و دیگر مجموعه‌های فرهنگی حمایت کنیم.

فرماندار رشت بر لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت تاکید کرد و گفت: غفلت متولیان، امکان نقش آفرینی دشمنان و تأثیر گذاری آموزه‌های آنان را در ذهن و ضمیر نسل کودک و نوجوان فراهم می‌کند.

وی بر همین اساس نیز نقش کانون را مهم ارزیابی و با قدردانی از اهتمام دست اندرکاران این نهاد فرهنگی در جهت جذب مخاطب و جذاب سازی فعالیت‌ها ادامه داد: افزایش ارتباط میان نسلی، مدیریت حضور آینده سازان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین، ایجاد بسترهای مناسب برای همراهی خانواده‌ها، از اولویت‌های مجموعه‌های فرهنگی به شمار می‌رود.

عاشوری با اشاره به اهمیت افزایش سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان برای مواجهه با تهاجم فرهنگی بیگانگان و با ضروری توصیف کردن پیوست تربیتی فعالیت‌ها ادامه داد: برای فرهنگ سازی، لازم‌است از افراط و تفریط پرهیز کرده و با حمایت‌های مالی از فعالان فرهنگی و استفاده از نیروی انسانی توانمند نقش آفرین باشیم.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فضاهای فرهنگی در دستورکار مسئولان است و با استقبال از راه‌انداری مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان رشت تصریح کرد: با تعریف طرح‌های عمرانی مناسب از سوی کانون، نسبت به تأیید پروژه و اختصاص منابع مالی لازم اقدام می‌کنیم.

کد خبر 6097370

دیگر خبرها

  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن  افراد مستعد در کرمانشاه
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود