Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@06:30:35 GMT

۵ ادعای خجالت‌آور در طراحی سایت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۶۹۵۶

۵ ادعای خجالت‌آور در طراحی سایت

وجود افراد پرادعا در حرفه‌های مختلف غیرقابل‌انکار است این افراد همیشه ادعاهایی را به زبان می‌آورند که گاها وسوسه‌انگیز یا خنده‌دار به نظر می‌رسد. - اخبار بازار -

اگر قصد طراحی سایت شرکتی، سایت شخصی یا فروشگاهی دارید این نوشته را تا انتها بخوانید و این ادعاها را بهتر بشناسید تا در دام این افراد سودجو نیفتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 ادعای خجالت‌آور در طراحی سایت را بشناسید!

طراحی سایت در چند روزکسب درآمد میلیاردی در چند روزکسب رتبه یک گوگل بعد از طراحی سایتارائه سایت آمادهطراحی سایت بدون نیازسنجی

هر وقت و هرکجا این ادعاهای پوچ و توخالی به گوش شما رسید بدانید که این‌ها چیزی جز دروغ نیست و در ادامه به شما می‌گوییم که چرا این ادعاها غلط است و آیا اصلاً کسب‌وکار شما به سایت احتیاج دارد یا خیر!

مزایا و معایب طراحی سایت

طراحی سایت مزایای زیادی برای کسب‌وکار شما دارد اما ممکن است معایبی نیز برای کسب‌وکار شما به ارمغان بیاورد. به‌عنوان‌مثال برخی از کسب‌وکارها اصلاً زمینه این را ندارند که به‌طور آنلاین ارائه شوند. اما اگر حوزه کاری شما طوری باشد که بتوانید خدمات خود را به‌طور آنلاین به مشتریانتان ارائه کنید، می‌تواند مزایای زیادی را برای شما همراه داشته باشد ازجمله این مزایا می‌توان فروش چند برابری و افزایش درآمد را ذکر کرد.

شرکت سورینت به‌عنوان بهترین شرکت  طراحی سایت در مشهد  می‌تواند در این زمینه به شما کمک نماید

 

مزایای طراحی سایت برای بیزینس

فروش اینترنتی محدودیتی ندارد و هم‌زمان هر تعدادی از مشتریان شما می‌تواند در سایت شما آنلاین باشند و سفارش خود را به‌طور آنلاین ثبت نمایند. از دیگر مزایای طراحی سایت برای بیزینس می‌توان به کوتاه شدن مراحل خرید و عدم نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه شما اشاره کرد و این مورد باعث می‌شود که مشتریان شما با آرامش خاطر و راحتی بیشتری خرید خود را انجام دهند. با طراحی یک سایت برای فروشگاه خود نیاز فروشگاه خود را به نیروی انسانی کمتر کنید.

وب‌سایت در کسب‌وکار شما معجزه می‌کند؟

وب‌سایت مثل ویترین یک مغازه است و کاربر شما می‌تواند با دیدن سایت شما تصمیم بگیرد که از سایت شما خرید کند یا نه! از سمت دیگر داشتن یک وب‌سایت خوب می‌تواند وجهه خوبی به کسب‌وکار شما هدیه دهد و در دید مخاطب شما را بالا ببرد. برندینگ شما نیز می‌تواند به کمک داشتن یک وب‌سایت رشد بسیار زیادی داشته باشد.

چه مشاغلی به سایت نیاز دارند

آیا همه کسب‌وکارها به سایت احتیاج دارند؟ قطعاً خیر! داشتن سایت یا نداشتن آن بستگی به حوزه فعالیت شما و پرسونای مخاطب شما دارد. یعنی شما ابتدا باید کاربر خود را به‌درستی بشناسید و علایق آن‌ها را به‌خوبی شناسایی کنید و با توجه به این موارد تصمیم بگیرید که یک سایت داشته باشید یا خیر!

اگر بدون تحقیق و نیازسنجی یک سایت راه‌اندازی کنید و بعد متوجه بشوید که سایت برای کسب‌وکار شما مناسب نیست و از آن درآمدی ندارید، سرمایه شما هدر می‌رود.

البته داشتن سایت می‌تواند اهداف مختلفی داشته باشد و ممکن است شما صرفاً برای اطلاع‌رسانی و موارد این‌چنینی یک سایت راه‌اندازی کنید. پس درنهایت می‌توان گفت که داشتن یک وب‌سایت می‌تواند برای کسب‌وکار شما مناسب باشد یا تأثیر چندانی روی پیشرفت شما نگذارد و این کاملاً به هدف شما بستگی دارد.

 

آیا داشتن طراحی وب‌سایت ضروری است ؟

اگر به این مورد فکر می‌کنید که اصلاً داشتن وب‌سایت ضروری است؟ باید به شما بگویم که بله! در شرایطی که همه کسب‌وکارها به سمت آنلاین شدن می‌روند، داشتن وب‌سایت بسیار ضروری است و اگر شما هر چه سریع‌تر برای طراحی وب‌سایت خود اقدام نکنید از رقبای خود عقب خواهید ماند!

داشتن یک سایت حرفه‌ای به کسب‌وکار شما اعتبار زیادی می‌بخشد و مشتریان شما زودتر به شما اعتماد خواهند کرد.

روزانه افراد زیادی به دنبال خدمات شما در اینترنت هستند و اگر سایت شما مطابق با اصول سئویی باشد و در نتایج نمایش داده شود می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش درآمد شما داشته باشد و به عبارتی یک کانال ارتباطی و بازاریابی جدید با داشتن وب‌سایت برای خود داشته باشید و لذت ببرید.

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت، داده‌های مشتریان خود را جمع‌آوری کنید و با آن‌ها در ارتباط باشید. باید بدانید دیتای مشتریان شما جزء مهم‌ترین و باارزش‌ترین مواردی است که می‌تواند در تسریع اهداف بازاریابی و فروش شما مؤثر باشد.

با ادعاهای دروغین چه کنید؟

 90 درصد وب‌سایت‌ها به خاطر نداشتن استراتژی درست به شکست منجر می‌شوند. طبق تجربه افرادی که تخصص کافی درزمینهٔ طراحی سایت ندارند، نمی‌توانند یک سایت موفق طراحی نمایند پس به این موضوع دقت کنید! پس به حرف سودجویانی که در این حوزه وجود دارند گوش نسپارید و با آگاهی کامل به سمت یک تیم خوب برای طراحی سایت بروید. قبل از برون‌سپاری طراحی سایت توجه کنید که تیم منتخب شما قیمت مناسب، تجربه کافی و رزومه خوبی داشته باشد حتی اگر شده روزهای زیادی را صرف تحقیقات کنید، با آگاهی انتخاب خود را نهایی کنید تا نتیجه ازنظر شما مطلوب باشد.در حال حاضر یکی از تیم‌های منتخب در بحث طراحی سایت در مشهد ، شرکت طراحی سایت سورینت می‌باشد.

اکثر مشتریان شرکت سورینت بابت 3 مورد رضایت خودشان را اعلام کرده‌اند :

طراحی خوب و باسلیقهسرعت عمل در اجرا و خوش‌قولیسرعت در پشتیبانی

اگر شما هم نمی‌دانید بعد از طراحی سایت باید چه اقداماتی برای موفقیت هر چه بیشتر انجام دهید با استفاده از کد تخفیف Tas0915 می‌توانید یک جلسه 2 ساعته در خصوص استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی به‌صورت کاملاً رایگان از شرکت سورینت تهیه کنید

این شرکت سابقه 10 ساله در  طراحی سایت مشهد  دارد

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای کسب وکار شما مشتریان شما طراحی سایت داشتن یک سایت شما وب سایت یک سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۶۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طراحی نیمکت مواج برای اتاق‌های انتظار (فیلم)
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!