Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:42:18 GMT

قاتل راننده مسافرکش در کرمان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۴۳۵

قاتل راننده مسافرکش در کرمان دستگیر شد

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله حسن پور افزود: اسفند ماه سال گذشته در پی اعلام مفقودی مرد ۶۵ ساله که با خودروی شخصی اقدام به مسافرکشی می کرد، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس کرمان قرار گرفت.  

وی ادامه داد: با گزارش مردم به پلیس از کشف جسدی در حاشیه شهر ماهان و حضور ماموران در محل مشخص شد که جسد کشف شده متعلق به همان فرد مفقود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند مقتول به علت وارد شدن ضربات متعدد شیئی سخت بر سینه و قلب به قتل رسیده است.

سرهنگ حسن پور گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ هایی از محل، متهم را که جوانی ۲۳ ساله بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و در بازجویی های تکمیلی صورت گرفته مشخص شد، قاتل با ترفند دربست کرایه کردن خودرو از کرمان به مقصد ماهان و با انگیزه سرقت خودرو با مقتول درگیر و پس از مقاومت نامبرده، با ضربات چاقو  وی را به قتل رسانده و در حاشیه شهر ماهان رها کرده که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

برچسب‌ها آدم ربایی کرمان نیروی انتظامی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آدم ربایی کرمان نیروی انتظامی کرمان آدم ربایی کرمان نیروی انتظامی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی بیان کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگرد های خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، با بیان این که متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت متهم: جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900186

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد