Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@18:03:17 GMT

پایش ۲.۳ میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۷۴۶۹

پایش ۲.۳ میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: متقاضیان مسکن ملی پس از تکمیل مدارک و تایید شرط سکونت برای افتتاح حساب به بانک عامل معرفی شده و باید آورده اولیه خود را در ۵ قسط واریز کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده در ارتباط زنده با شبکه خبر با اشاره به آمار ثبت نام نهضت ملی مسکن گفت: از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تا کنون ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون نفر مراحل پایش اولیه را گذراندند که باید با مراجعه به ادارات معرفی شده در پیامک، مدارک خود از جمله مدارک سکونت ۵ ساله در شهر ورد تقاضا را ارائه کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در بیان روند پیش‌روی متقاضیان گفت: متقاضیان پس از تکمیل مدارک و تایید شرط سکونت برای افتتاح حساب به بانک عامل مربوط معرفی شده و باید آورده اولیه خود را در ۵ قسط واریز کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پس از واریز آورده اولیه فرایند ساخت مسکن شروع می‌شود، گفت: ۵ قسط آورده متقاضیان به ترتیب پس از افتتاح حساب، پس از تکمیل فنداسیون، پس از تکمیل اسکلت، پس از تکمیل سفت‌کاری و پس از اتمام نازک کاری دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: مبلغ آورده هر متقاضی بسته به شهر مورد تقاضا متفاوت است و این مبلغ از کسر تسهیلات هر واحد مسکونی از هزینه ساخت به دست می‌آید.

محمودزاده گفت: آورده اولیه بر مبنای هزینه روز ساخت مخاسبه شده و در انتها تسویه خواهد شد.

گفتنی است، نهضت ملی مسکن مهمترین وعده رئیس جمهور است که بر مبنای سالانه ۱ میلیون واحد مسکونی ساخته شده و این فرآیند در طول ۴ سال منجر به ساخت ۴ میلیون مسکن خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن متقاضی مسکن تسهیلات نهضت ملی مسکن آورده اولیه پس از تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، استاندار کردستان در مورد دستور کار این جلسه گفت: کردستان با بیشترین متقاضی مسکن دارای کمترین زمین برای اجرای این طرح است.
زارعی کوشا با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند گفت: در حال حاضر هرگونه توسعه شهری بدون برنامه ریزی مدون ممنوع است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم مشارکت عمومی و خصوصی برای اتمام پروژه‌های عمرانی را یکی از موارد قانونی دانست و گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه در سامانه مربوطه ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.
محمدی همچنین گفت: ۲۰ درصد تحقق رشد اقتصادی استان در سال جاری باید از فعالیت مراکز و واحد‌های رشد و فناور محقق شود.
هواسی بازرس کل استان نیز گفت: ایجاد شهرک‌های جدید در استان باید با کار مطالعاتی گسترده انجام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند