Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان خالدی فر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری ۲۹۱ هزار و ۶۰۵ مورد نمونه گیری PCR انجام شده که از این تعداد ۹۷ هزار و ۸۰۴ مورد مثبت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کرده اند، تصریح کرد: آمار بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان ۶۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از شناسایی ۲۱ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: پنج نفر از این بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

خالدی فر با اشاره به وخیم بودن حال ۱۰ بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری، مطرح کرد: تعداد جان باختگان ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در استان هزار و ۸۴۳ نفر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها شهرستان «کوهرنگ»، «شهرکرد»، «سامان»، «لردگان» و «خانمیرزا» در حالت زرد کرونایی قرار دارد، مطرح کرد: شهرستان‌های «اردل» و «فارسان» در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های «کیار»، «بن» و «بروجن» در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا قرار دارند.

کد خبر 5462804

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا گرد و غبار هفته هنر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری