Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی خدمت بین دانا ظهر امروز در جلسه پیگیری وضعیت اشتغال مددجویان بهزیستی در گیلان با بیان اینکه فراهم آوردن شرایط بازتوانی افراد تحت پوشش باید موردتوجه مسؤولان قرار گیرد، اظهار کرد: همکاری بانک‌ها با مددجویان سازمان بهزیستی و تلاش در جهت تسریع روند دریافت وام کمک شایانی به حل مشکلات این افراد و استقلال سریع‌تر و در نتیجه بازتوانی آن‌ها می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تأکید بر لزوم توجه به اشتغال و آموزش توسط بهزیستی برای مددجویان گفت:
 این مسئله موجب خروج مددجویان از چرخ حمایت توسط سازمان و ارائه خدمات به افراد در نوبت می‌شود و در این طرح مقرر می‌شود لیست کاملی از مددجویان نیازمند اشتغال و آموزش توسط بهزیستی استان احصاء و به‌منظور برنامه‌ریزی در اختیار تیم  اشتغال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)استان  قرار گیرد.

سرپرست اداره کل بهزیستی گیلان با ابراز امیدواری از مؤثر بودن توافقنامه میان اداره کل بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گیلان افزود: بسیار امیدوارم تا پایان اجرای این توافقنامه بتوانیم  نتیجه عملکرد خوبی در بهره‌مندی از منابع تبصره ۱۸ برای اشتغال‌زایی جامعه بهزیستی گیلان استفاده نماییم.

خدمت بین دانا با اذعان به اینکه بند 《الف》 تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰، منابعی برای سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال برای بهزیستی استان گیلان  در نظر گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم  نتیجه‌ی تفاهم‌نامه‌ای که با بنیاد برکت، وزارت اقتصاد امور دارایی و صندوق کارآفرینی امید امضاشده است، تا سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۱ این اعتبار برای پروژه‌های عملیاتی هزینه شود تا شاهد تحول در بخش توانمندی جامعه بهزیستی استان گیلان باشیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری چهار جانبه بنیادبرکت با وزارت امور اقتصادی و دارایی، و صندوق کارآفرینی امید و سازمان بهزیستی گفت: سهم گیلان از این اعتبارات ۲۱ میلیارد تومان است که با هدف اشتغالزایی و توانمند سازی بهزیستی گیلان پرداخت خواهد شد.

امضا تفاهم‌نامه میان بهزیستی گیلان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

 مجری اشتغال اجتماع‌محور استان گیلان نیز در این جلسه  اظهار کرد:طرح حمایت و توانمندسازی توان‌خواهان ظرفیتی است که دربند 《الف》 تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ برای رونق اشتغال در حوزه‌های مختلف وجود دارد.که بر اساس آن ؛دستگاه مربوطه جامعه هدف خود را با توجه به آیین‌نامه بنیاد برکت به تیم اجرایی بنیاد برکت در شهرستان‌های هدف اعلام می‌کند.

یاسر رمضان نژاد تفاهم‌نامه امضاشده میان اداره کل بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را در زمینه اشتغال‌زایی در حوزه روستایی دانست و گفت:این تفاهم‌نامه در بخش کسب‌وکارهای خُرد کشاورزی، گلخانه‌های کوچک‌مقیاس، برند سازی در کشاورزی، توسعه کشت گیاهان دارویی، پرورش طیور حوزه‌های شیلاتی و دیگر مشاغل صنعتی ،فنی و خدماتی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در شروع سال جدید مبنی بر توجه به دانش‌بنیان" و "اشتغال‌زایی" در کشور تصریح کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از پول پاشی بی‌هدف و بی‌ملاحظه اقدام کردن است که در این راستا نیروی انسانی تحصیل‌کرده و ماهر توانمند را با ظرفیت تسهیلگری بنیاد برکت پایش و بررسی نموده و بعد واجد شرایط بودن برای تسهیلات حمایتی به صندوق کارآفرین امید معرفی خواهند شد.

 مجری اشتغال اجتماع‌محور استان گیلان با اشاره به تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ این‌طور گفت: مجموعه تسهیلگری، شبکه بانکی و صندوق کارآفرینی امید به‌عنوان عامل برنامه‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مددجویان بهزیستی ستاد اجرایی فرمان بهزیستی گیلان اشتغال زایی استان گیلان بنیاد برکت تفاهم نامه تبصره ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ نیگه دار!

شبکه دولتی انگلیس در یک اقدام نامه‌ای بدون امضاء و مُهر و تاریخ و شماره منتشر کرده و ادعا می‌کند که در آن به نیروهای امنیتی دستور تعرض به دختری داده شده است که دو سال قبل خودکشی کرده بود! 

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: (BBC‌)، شبکه دولتی انگلیس در یک اقدام به خیال خود، زیرکانه! و در واقع احمقانه، چند برگ کاغذ بدون تاریخ و شماره و مُهر و امضاء منتشر کرده و ادعا می‌کند نامه محرمانه‌ای است که در آن به نیروهای امنیتی دستور تعرض به دختری داده شده است که دو سال قبل با سقوط از بلندی خودکشی کرده بود!

گفتم: کار روباه پیر برای سرپوش گذاشتن بر ننگ همکاری با اسرائیل در قتل‌عام هزاران زن و کودک به چه فلاکتی رسیده است؟! خُب اگر چنین قراری بود، چرا درباره آن نامه‌نگاری کرده‌اند؟! آن‌هم نامه‌ای بدون امضاء و مُهر و تاریخ و شماره؟!

گفت: خود بی‌بی‌سی هم فهمیده چه گَندی زده! و چند ساعت بعد گفته علت این که نامه بدون مُهر و امضاء و شماره و تاریخ است برای لو نرفتن کسانی است که آن را در اختیار ما قرار داده‌اند!

گفتم: تاریخ و مهر و شماره و امضای آن چه ربطی به ارسال‌کننده آن دارد؟! مگر قرار بود مهر و امضای آنها پای نامه باشد؟!

گفت: ‌ای عوام! این نامه را برای استفاده پادوهای داخلی اسرائیل در ایران جعل کرده‌اند! تا اولاً؛ ننگ نسل‌کشی اسرائیل را به حاشیه ببرند. ثانیاً؛ حقارت اسرائیل و ناتو در مقابل عملیات وعده صادق را کمرنگ جلوه بدهند! و ثالثاً؛ لالمونی گرفتن خود در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی را ماله‌کشی کنند! ولی بی‌بی‌سی که بدجوری خیط کاشته و گَند زده بود با عقب‌نشینی برای حفظ آبروی نداشته خود، این جماعت را بدجوری سنگ روی یخ کرده است!

گفتم: یارو وسط اتوبوس بلند شده و بشکن می‌زد و می‌خواند «‌نینای نانای نینای‌نای...» راننده گفت مرد ناحسابی این کارها چیه؟ و یارو چک و چونه‌اش را جمع کرد و گفت؛ نیاورون نیگه دار!

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • گفت و شنود/ نیگه دار!
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود