Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 7 از اجرای برنامه‌های فرهنگی به ویژه برپایی پردیس قرآنی در بوستان قصر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نصراله آبادیان با بیان این مطلب افزود: ویژه برنامه پردیس قرآنی منطقه به مدت 6 روز از چهارشنبه 17 الی 24 فروردین ماه از ساعت 19 تا 23 به همراه برپایی استیج در باغ موزه قصر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: برپایی 4 غرفه فرهنگی و مذهبی با محوریت امور قرآنی و با عناوین غرفه کودک (قرآن بخوانید و جایزه بگیرید)، غرفه تئاتر و نمایش های دینی با موضوع قصص قرآنی، اجرای مسابقات، غرفه مشاوره مذهبی با حضور روحانیون جهت مشاوره به خانم ها، آقایان و خانواده ها، غرفه عمو روحانی برای بازی با کاغذ و قیچی و برپایی کرسی قرائت قرآن با حضور قاریان ممتاز سطح محلات منطقه تنها بخشی از ویژه برنامه هایی است که در این پردیس برپا خواهد شد.
شهردار منطقه 7 در ادامه از برپایی جشنواره تفریحی ورزشی بهار رمضان در بوستان قصر خبر داد و گفت: رشته های متنوع ورزشی و سرگرمی مانند بازی های رایانه ای، بازی های بومی محلی، حرکات ورزشی نمایشی، ورزش زورخانه ای، بازی های فکری، بدمینتون، تنیس روی میز، نقاشی کودک و ... به همراه غرفه های فرهنگی و میز خدمت سلامت از دیگر برنامه هایی متنوعی است که  در راستای افزایش شادی و نشاط برای شهروندان اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پردیس قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!

به گزارش "ورزش سه"، پارما چهارشنبه‌شب در دیداری خارج از خانه مقابل باری رده هجدهمی به تساوی ۱-۱ رسید که برای تایید حضورشان در سطح اول فوتبال ایتالیا برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ کافی است.

آنها سه امتیاز از کومو در رده دوم فاصله دارند و با تفاضل +۳۱ صعودشان به سری A از نظر ریاضی قطعی شده است و آنها در فصل آینده این لیگ حضور خواهند داشت.

بوفون رابطه بسیار نزدیکی با پارما دارد، زیرا در اوایل دهه ۱۹۹۰ کار خود را به‌عنوان یک بازیکن جوان در آنجا آغاز کرد، سپس در سال ۱۹۹۵ اولین بازی خود را در تیم اول انجام داد.

او سپس در سال ۲۰۰۱ به یوونتوس پیوست، اما برای یک دوره دو ساله بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به این باشگاه بازگشت و در نهایت در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد.

بوفون با تبریک به هم‌تیمی‌ها و باشگاه سابقش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بالاخره سری A! چقدر هیجان انگیز است که شادی را در چهره کسانی می‌بینم که سال‌های آخر دوران بازی‌ام را با آنها تقسیم کردم.

دوستان عزیز، طرفداران عزیز پارما، از این دستاورد که به مدت طولانی به دنبال آن بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای کسب آن بود!
تبریک به بازیکنان، کادر فنی و مربیان! با تمام وجودم، زنده باد پارما!»

دیگر خبرها

  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند