Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:14:57 GMT

فعالیت مجدد کارخانه رب در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۸۱۸۴

فعالیت مجدد کارخانه رب در اسدآباد

حسین‌علی شرکائی که در ستاد تسهیل و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اسدآباد گفت: این کارخانه به عنوان تنها واحد صنایع تبدیلی اسدآباد از یک و نیم سال پیش دارای مشکلات حقوقی بوده که در حال بازگشت به چرخه تولید است.

نماینده مردم اسدآباد نیز در این ستاد گفت:ظرفیت مورد استفاده شهرک صنعتی قابل قبول نیست چرا که این نقطه زیرساخت‌های لازم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیومرث سرمدی گفت:با جذب سرمایه گذار میتوان از ظرفیت این نقطه مهم استفاده کرده و ایجاد اشتغال کرد.

او گفت:با توجه به مساحت ۹۲ هکتاری شهرک صنعتی اسدآباد اکنون  ۱۸ کارخانه تولیدی و صنعتی وجود دارد که از این تعداد ۱۴ واحد فعال و ۴ واحد تعطیل و در تملک بانک ها هستند که رفع مشکل این واحد‌ها و ورود به چرخه تولید مجدد آن‌ها در دست پیگیری است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: سند مالکیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اسدآباد ظرف دو ماه آینده تحویل داده می‌شود.

محمد رضا بادامی گفت: مشکل برق این شهرک نیز در پی انعقاد قرارداد با شرکت برق باختر در حال رفع شدن است و بزودی و با افزایش کارگاه ها خرید ماشین آتش نشانی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان هم در این ستاد گفت: شهرستان اسدآباد در حوزه اختلافات کارگری و کارفرمایی در حداقل ممکن خود است و از این امر در شهرستان رضایت داریم.

شعبانی تصریح کرد:هر واحد که وضعیت خود را از سنتی به مدرن با کسب عنوان دانش بنیان نماید از حمایت خوب ما برخوردار خواهد شد.

مدیر کل صمت استان همدان  نیز در این ستاد گفت:یک‌ی از واحدهای  تولیدی در اسدآباد مشکل نقدینگی دو میلیارد تومانی  دارد و متعهد به ایجاد اشتغال برای ۲۴ نفرشده است در صورت تامین اشتغال تسهیلات لازم به سرمایه گذار اعطا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد های تولیدی فعالیت مجدد کارخانه شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو

هزاران نفر از شهرک‌نشینان امشب بار دیگر علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو دست به تظاهرات زدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت از تظاهرات هزاران شهرک نشین در تل آویو خبر داد.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان دیشب هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند