Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریادار امیر ایرانی در آیین استقبال همزمان از ناوگروه ۸۰ رزمی، آموزشی و ناوگروه اعزامی به رزمایش آیونز ۲۰۲۲ (آیمکس) هندوستان گفت: این کشور‌ها اگر برای دید و بازدید و تبادل دانش می‌خواهند بیایند، مشکلی نیست، اما اینکه بخواهند در حوزه برقراری امنیت ورود پیدا کنند باید بگوییم که امروز جمهوری اسلامی ایران چنین موضوعی را نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون در منطقه خلیج فارس علاوه بر آمریکایی ها، بسیاری از کشور‌های اروپایی مانند فرانسه و انگلستان نیز دارای کشتی جنگی ثابت و یا کشتی‌های جنگی که دائم متحرک هستند.

همچنین کشور‌های حاشیه خلیج فارس مانند قطر، بحرین و عربستان بخشی از سواحل خود را در اختیار نیرو‌های آمریکایی و اروپایی برای استقرار ناوگان دریایی خود گذاشته اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین در ادامه این مراسم گفت: همزمان برای شرکت در رزمایش نیرو‌های دریایی کشور‌های اقیانوس هند «آیونز» ناوشکن تمام‌ایرانی دِنا با اقتدار حضور پیدا کرد و در همه تمریناتی که پیش‌بینی شده بود با موفقیت نقش‌آفرینی کرد.

گفتنی است، ناوگروه رزمی، اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی و ناوگروه شرکت کننده در رزمایش آیونز ۲۰۲۲ بعد از هزاران مایل دریانوردی و حضور در رزمایش مرکب کشور‌های همسایه اقیانوس هند، صبح امروز در اسکله ایران بندر منطقه سوم نبوت دریایی کنارک پهلو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلیج فارس نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولت به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.   اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.     روزنامه ایران نوشت:   اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.   در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.   این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • معمای «مثلث برمودا»
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی