Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:54:53 GMT

تور صیادان شمالی همچنان پهن خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۸۶۶۶

تور صیادان شمالی همچنان پهن خواهد بود

اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران گفت: بر اساس درخواست صیادان شمالی از سازمان شیلات برای تکرار تمدید فصل صید ماهیان خزری تا پایان فروردین این شرکت با این درخواست موافقت کرد.

فصل صید ماهیان دریای خزر از ۱۵ مهرماه پارسال شروع شده بود و بر اساس تقویم شیلاتی تا ۱۵ فروردین باید ادامه می‌داشت که شیلات ابتدا این زمان را ۵ روز تمدید کرد و با تصمیم اخیر فصل صید تا ۳۱ فروردین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته مدیر کل شیلات مازندران شرایط نامناسب آب و هوایی و کاهش چشمگیر صید ماهیان استخوانی از دریا دو علت اصلی برای دو مرحله تمدید فصل صید بود

صیادان مازندرانی از آغاز فصل صید تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱، هزارو ۶۲۷ تن ماهی به ارزش ۲۰۵ میلیارد تومان از دریای خزر صید کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۴ درصد کاهش داشت.

اسحاقی آلودگی رودخانه بر اثر ورود فاضلاب خانگی و صنعتی، سموم کشاورزی و افزایش صید‌های غیر مجاز به علت کمبود نیروی یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات را از دلایل دیگر کاهش صید ماهیان دریای خزر اعلام کرد

چهار هزار و ۲۰۰ صیاد در قالب ۵۴ شرکت صیادی پره در استان برای صید ماهیان استخوانی دریای خزر فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صید ماهی ماهی شمال ماهی سفید صید ماهیان دریای خزر فصل صید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • موج کوتاه در دریای خزر