Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: فروشندگان بلیت سینما، کنسرت و سفرهای (هوایی، ریلی و دریایی) که از سامانه ایران من استعلام نگیرند یا بر خلاف نتیجه استعلام عمل کنند، جریمه مالی می‌شوند.

خبرگزاری میزان - عباس شیراوژن در تشریح نکاتی از جلسه امروز ستاد ملی کرونا در حساب توییتری خود نوشت: فروشندگان بلیت سینما، کنسرت و سفرهای (هوایی، ریلی و دریایی) که از سامانه ایران من استعلام نگیرند یا بر خلاف نتیجه استعلام عمل نمایند جریمه مالی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ادامه دار بودن نوبت سوم واکسیناسیون بصورت فعالانه و جدی‌تر از گذشته خبر داد و نوشت: در جلسه ستاد ملی کرونا از همه دستگاه‌هایی که با تلاش شبانه‌روزی شرایطی فراهم کردند که ۵۰ درصد سفرهای مردم بیشتر شود ولی ۲۰ درصد از تعداد جان باختگان کاسته شود تقدیر شد.

شیراوژن با تاکید بر این نکته که تعداد کشورهایی که مدارس شان همچنان مجازی برگزار می‌شود، انگشت شمار است نوشت: آموزش حضوری مدارس و دانشگاه‌ها، سختی هایی دارد ولی باید با جدیت پیگیری شود.

 

بیشتر بخوانید: تاکید ستاد ملی کرونا بر حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها بعد از تعطیلات نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها: بلیت فروشی کرونا وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بلیت فروشی کرونا وزارت بهداشت ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir