Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس تابش روز شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مبحث مقابله با قاچاق کالا یک امر جدی است که دولت به منظور افزایش نرخ اشتغال و کاهش قیمت کالای در دسترس مردم اقدام به این امر می‌کند.

وی افزود: در این راستا نیز مبارزه با قاچاق قطعات ماشین‌های سواری از جمله کمک فنر، باتری، لنت و فیلتر روغن در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: ما برای تأمین حقوق مصرف کننده باید تلاش کنیم که چرخ تولید بچرخد و تحقق این مهم نیازمند حمایت از تولید است.

تابش افزود: از اول اردیبهشت ماه همه واحدها باید قیمت تولیدکننده و مصرف کننده را درج کنند لذا تولیدکننده باید متعادل کننده قیمت محصول در کف بازار باشد و برای این کار نیاز به پایین آوردن قیمت تولید است.

وی تأکید کرد: برای اجرای این طرح ما مجری قانون هستیم و قرار نیست با حرف کسی این طرح را تعطیل کنیم.

مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تفاوت فروش تا رسیدن به دست مشتری ۸۴ هزار قلم کالا از ۵ تا ۱۶۰ درصد بوده است لذا دلیل اجرای طرح شفاف‌سازی قیمت کالا برای حذف حاشیه سودهاست.

تابش افزود: برای حمایت از تولید و اجرای کامل طرح درج قیمت، هر کالایی در واحدهای تولیدی به دلیل درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده به فروش نرسد به شرط داشتن اسناد، خریداری خواهیم کرد.

کد خبر 5463001

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج وزارت صمت سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده تنظیم بازار ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا گرد و غبار ماه مبارك رمضان خطبه های نماز جمعه آلودگی هوا هفته هنر انقلاب اسلامی قیمت تولید مصرف کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید

رودریگو بیمار شده و به همین دلیل، جود بلینگام به لیست رئال مادرید برگشت. 

طرفداری | کارلو آنچلوتی که رئال مادرید را برای جدال با بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند، قصد داشت برای دیدار با رئال سوسیداد به بهترین گلزن تیمش یعنی جود بلینگام استراحت بدهد. با این حال یک اتفاق غیرقابل پیش بینی، برنامه را تغییر داد. 

رودریگو به آنفلوانزا مبتلا شده و به دلیل این بیماری، نمی تواند تیمش را در جدال امشب (22:30 به وقت تهران) همراهی کند. به همین دلیل و با اعلام رسمی باشگاه رئال مادرید، جود بلینگام به لیست این تیم برای جدال با رئال سوسیداد اضافه شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید