Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، دریادار امیر ایرانی در آیین استقبال همزمان از ناوگروه ۸۰ رزمی، آموزشی و ناوگروه اعزامی به رزمایش آیونز ۲۰۲۲ (آیمکس) هندوستان گفت: این کشور‌ها اگر برای دید و بازدید و تبادل دانش می‌خواهند بیایند، مشکلی نیست، اما اینکه بخواهند در حوزه برقراری امنیت ورود پیدا کنند باید بگوییم که امروز جمهوری اسلامی ایران چنین موضوعی را نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون در منطقه خلیج فارس علاوه بر آمریکایی ها، بسیاری از کشور‌های اروپایی مانند فرانسه و انگلستان نیز دارای کشتی جنگی ثابت و یا کشتی‌های جنگی که دائم متحرک هستند.

همچنین کشور‌های حاشیه خلیج فارس مانند قطر، بحرین و عربستان بخشی از سواحل خود را در اختیار نیرو‌های آمریکایی و اروپایی برای استقرار ناوگان دریایی خود گذاشته اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین در ادامه این مراسم گفت: همزمان برای شرکت در رزمایش نیرو‌های دریایی کشور‌های اقیانوس هند «آیونز» ناوشکن تمام‌ ایرانی دنا با اقتدار حضور پیدا کرد و در همه تمریناتی که پیش‌بینی شده بود با موفقیت نقش‌آفرینی کرد.

گفتنی است، ناوگروه رزمی، اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی و ناوگروه شرکت کننده در رزمایش آیونز ۲۰۲۲ بعد از هزاران مایل دریانوردی و حضور در رزمایش مرکب کشور‌های همسایه اقیانوس هند، صبح امروز در اسکله ایران بندر منطقه سوم نبوت دریایی کنارک پهلو گرفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آیونز آیمکس رزمایش امیر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن

 آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) از وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • معمای «مثلث برمودا»
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است