Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:19:51 GMT

نکونام: برابر شباب الاهلی جایی برای اشتباه نداریم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۴۸۸۵۸

نکونام: برابر شباب الاهلی جایی برای اشتباه نداریم

به گزارش ایرنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با شباب الاهلی امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فولاد در اولین دیدار خود برابر الغرافه به یک تساوی دست یافت. در دیگر بازی این گروه دیدیم که نماینده ازبکستان و الاهلی امارات علی‌رغم تصور همگان به تساوی دست یافتند و هر ۴ تیم این گروه در بازی اول با نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز به کار خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: از روز اول هم به این نکته اشاره داشتم که گروه ما سخت‌ترین گروه این مسابقات است. تیم‌های این گروه به هم نزدیک هستند و سخت‌ترین گروه برای صعود است. امیدوارم حداکثر امتیازات را کسب کنیم تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: می‌دانیم در دیدار فردا بازی سختی پیش روی ماست، الاهلی تیم خوبی است که از بازیکنان شاخصی بهره می برد. فولاد در بازی اول خود نشان داد از چه پتانسیلی برخوردار است و باید در طول بازی تمرکز خودمان را حفظ کنیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

نکونام اضافه کرد: همیشه بازی اول در هر جامی سخت است، این رقابت‌ها یک نکته جالب هم داشت. ما ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه بازی کردیم که هوا گرم و رطوبت زیادی هم وجود داشت اما داور وقت استراحت نداد اما در مسابقه بعدی که دیرتر هم برگزار شد داور زمان استراحت گرفت که پس از آن به مسوولان برگزاری گفتم شرایط باید برای همه تیم‌ها یکسان باشد.

وی افزود: می‌دانیم در یک تورنمنت نیاز به چند بازی و استراحت داریم، بازی اول برای ما تمام شد. از نقاط ضعف برای بهتر شدن استفاده و نقاط قوت را شناسایی کردیم.

در ادامه این نشست عارف آقاسی بازیکن تیم فولاد هم گفت: الاهلی یک تیم حرفه‌ای است و بازیکنان خوب خارجی دارد و  می‌دانیم حریف سخت و دشواری است. در بازی با الغرافه می‌توانستیم برنده باشیم و نشان دادیم تیم همدلی هستیم. بازی‌های اول نشان داد گروه سختی برای صعود است ولی شانس ما بیش از سایر تیم‌ها است و می‌خواهیم به آنچه حقمان است برسیم.

دیدار دو تیم فولاد و شباب الاهلی امارات فردا(یکشنبه) از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها فوتبال فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا فوتبال فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا بازی اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۴۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پیش‌تر گفته بود جواد نکونام با استقلال قرارداد سه ساله دارد و در صورت تغییر و تحولات مدیریتی هم در این تیم خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد

بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سعادت آباد گروه مدیریتی جدید بسیار علاقمند است به همکاری با جواد نکونام ادامه دهند و در فصل بعدی برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کنند و این در مصاحبه‌های علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس مشهود بود.

از سویی جواد نکونام هم رابطه خوبی با گروه مدیریتی جدید دارد. به‌طوری‌که پیش از بازی با تراکتور به کانال رسمی باشگاه استقلال گفت: « واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

صرف نظر از نتایج استقلال در هفته‌های باقی مانده تماشاگران تیم استقلال هم خواهان ادامه همکاری تیم با جواد نکونام هستند چرا که این مربی با همه تنگناها در استقلال از آبی‌پوشان یک تیم مدعی ساخته است که شانس اول قهرمانی در لیگ برتر به حساب می آید.

جواد نکونام در استقلال ماندنی است و این محتمل‌ترین اتفاق ممکن در استقلالی است که می تواند برای آینده خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد. در فصل جدید استراتژی باشگاه به طور حتم از چهاردهمی در لیگ برتر به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا ارتقاء پیدا خواهد کرد.

منبع: فرارو

انتهای پیام/

کد خبر: 1229195 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی